H επόμενη Giulia έχει «κλειδώσει» στην αμιγώς ηλεκτρική πλευρά της αυτοκίνησης, ακολουθώντας το δρόμο της ηλεκτροποίησης για ολόκληρη την Alfa Romeo. Οι Ιταλοί θα λανσάρουν μόνο EVs από το 2027 και έπειτα, με τη μπερλίνα τους να αποτελεί ένα από τα βασικότερα «όπλα» τους.
Η νέα Giulia θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Large και, σύμφωνα με το Auto Express, θα παρουσιάζει νούμερα αυτονομίας πρωτοφανή για την κατηγορία. Όπως αναφέρουν οι Άγγλοι, επικαλούμενοι πηγές από τη Stellantis, το ιταλικό μεσαίο θα μπορεί να διανύσει μέχρι 800 χλμ. με μια φόρτιση! Προκειμένου να το καταφέρει, θα εξοπλίζεται με μπαταρίες χωρητικότητας από 101 έως 118 kWh – από τις μεγαλύτερες στο χώρο των αυτοκινήτων παραγωγής, δηλαδή. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, η ανώτατη αυτονομία της Mercedes EQE (στην έκδοση ΕQE 350+) φτάνει τα 654 χλμ., της BMW i4 eDrive 40 μέχρι τα 590 χλμ. και του Tesla Model 3 Long Range έως τα 576 χλμ.!
Η νέα ιταλική μπερλίνα θα παρουσιαστεί, κατά τα φαινόμενα, το 2027 – χρονιά που, ούτως ή άλλως, θα σηματοδοτήσει την πλήρη στροφή της Alfa στα EVs. Πέραν αυτής, περιμένουμε από τους Ιταλούς νέο μοντέλο κάθε χρόνο, μέχρι το 2026. H Tonale έκανε την αρχή, ενώ περιμένουμε ένα ακόμα μικρότερο SUV -κατά πάσα πιθανότητα με το όνομα Brennero–, την ώρα που δεν αποκλείεται να δούμε τη Mito να επιστρέφει!