Ακόμα δεν παρουσιάστηκε το νέο Puma και η Ford έχει σχεδόν έτοιμη την κορυφαία έκδοση, κληρονομώντας από το Fiesta ST τον κινητήρα και τα περισσότερα στοιχεία.
Το Puma ST απαθανατίστηκε χωρίς καμουφλάζ κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης, που βρίσκονται στο τελευταίο στάδιο. Εμφανισιακά, τουλάχιστον από ό,τι βλέπουμε στο συγκεκριμένο πρωτότυπο, δεν παρατηρούνται μεγάλες αλλαγές σε σχέση με το ST-Line. Προφυλακτήρες, αεροτομή και πλαϊνές ποδιές είναι απαράλλακτες, με την διπλή απόληξη της εξάτμισης, τη χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος και τις 18άρες ζάντες να ξεκαθαρίζουν το ποιόν του ST.
Δείτε ακόμα: Ford Fiesta ST 1.5 λτ. EcoBoost με 235 ίππους
Κάτω από το καπό παίρνει θέση ο τρικύλινδρος 1.5 EcoBoost των 200 ίππων και 290 Nm ροπής του Fiesta ST, σε συνδυασμό με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Σύμφωνα με την Ford, το Puma αναμένεται να είναι ασυναγώνιστο στις στροφές, χάρη στο μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, αλλά και στο σύστημα Torque Vectoring το οποίο θα φροντίζει για την κατανομή της ροπής ανάλογα με τη διαθέσιμη πρόσφυση, με το set up να ολοκληρώνεται από τη νέα ανάρτηση με σπορ αμορτισέρ.
Να θυμίσουμε πως το νέο Ford Puma εφοδιάζεται με την τεχνολογία EcoBoost Hybrid με τον 1.0 EcoBoost, με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11,5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt. Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων, θα προσφέρει εκπομπές CO2 131 γρ./χλμ. και κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ. (με τους 125 ίππους).
Διαβάστε επίσης: Οδηγούμε το νέο Ford Puma 1.0 λτ. EcoBoost Hybrid
Μία diesel έκδοση και ένα επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα πλαισιώσουν τη γκάμα μετά το λανσάρισμα του μοντέλου. Τα κινητήρια σύνολα 1.0 EcoBoost και EcoBoost Hybrid, διαθέτουν επίσης το πρώτο στην αυτοκινητοβιομηχανία σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων σε τρικύλινδρο κινητήρα.