Η Mercedes-AMG κάνει σιγά-σιγά χώρο για τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο και στα κορυφαία μοντέλα της. Τον πρωτοείδαμε στις Α/CLA/GLA 35/45, πήρε προαγωγή για την SL 43 και έφτασε να παράγει σχεδόν 700 ίππους στη νέα C 63, σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων. Το σερί του M139 δεν έχει τέλος, καθώς θα πάρει θέση στο μηχανοστάσιο και της νέας GT.
Εξέλιξη που δεν θα πρέπει να προξενεί ιδιαίτερη εντύπωση, δεδομένης της SL 43. Από τη στιγμή που ανέλαβε δράση κάτω από το καπό της R232, λογικό κι αναμενόμενο να γινόταν το ίδιο για την GT. Στην SL 43 αποδίδει 381 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 480 Nm στις 3.250-5.000 σ.α.λ., με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα RSG σε ρόλο μίζας-γεννήτριας να προσθέτει άλλους 14 ίππους, αντλώντας ενέργεια από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt. Ίδια πηγή ενέργειας και για το ηλεκτρικό τούρμπο, που προέρχεται από τη Formula 1.
Το ίδιο ακριβώς σύνολο θα τοποθετηθεί στη βασική εκδοχή της επόμενης Mercedes-AMG GT, που θα τιτλοφορείται GT 43. Στην 43άρα SL είναι ικανός να παρέχει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δλ. και να φτάσει μέχρι τα 275 χλμ./ώρα, όπου περιορίζεται ηλεκτρονικά. Στην GT ο κόφτης λογικά θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα, αλλά το χαμηλότερο βάρος αναμένεται να μειώσει το χρόνο για το 0-100 κατά 0,1-0,2 δλ. Δεν αποκλείεται να τοποθετηθεί και η ισχυρότερη μορφή του (M139L), που συναντάμε στην C 63 S E Performance, με απόδοση 481 ίππων και 545 Nm.
Ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος όλων των εποχών ενδέχεται να αντικαταστήσει την εναρκτήρια V8 έκδοση της GT, η οποία σήμερα διαθέτει 476 ίππους και 630 Nm από τον 4.0 V8 twinturbo. Το ενδεχόμενο αυτό τελεί ακόμα υπό εξέταση, ωστόσο είναι σχεδόν σίγουρο πως ο οκτακύλινδρος κινητήρας θα συνεχίσει από την AMG GT S και πάνω (C, R και Black Series τώρα, από 522 έως 730 ίππους). Νεότερα δεδομένα θα έχουμε, μέχρι το 2024 που θα παρουσιαστεί η επόμενη γενιά της Γερμανίδας.