Σειρά μας έχουν πάρει οι δυσάρεστες ειδήσεις, αναφορικά με τα μελλούμενα του επόμενου Mazda6. Αρχικά ενημερωθήκαμε πως το ενδεχόμενο πισωκίνητου και εξακύλινδρου μοντέλου είναι πέρα για πέρα υπαρκτό, αλλά το πιθανότερο είναι να μην έρθει Ευρώπη. Και τώρα, οι Ιάπωνες μας λένε πως δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναδούμε έκδοση MPS.
Τα πράγματα, πάντως, ακούγονται περισσότερο «μαύρα» από ό,τι είναι. Ναι μεν εκπρόσωπος της Mazda Αυστραλίας δήλωσε πως δεν θα εξελιχτεί νέο 6 MPS, αλλά ξεκαθάρισε πως αυτό (δεν) θα συμβεί για συγκεκριμένους λόγους: «Ωραία θα ήταν, αλλά ο όγκος πωλήσεων δεν δικαιολογεί μια αντίστοιχη έκδοση. Έχουμε τις εκδόσεις GT και SP GT. Πιστεύω μια χαρά κράτημα και επιδόσεις διαθέτουν, οπότε δεν βλέπουμε λόγο εξέλιξης για 6 MPS». Ο άνθρωπος της ιαπωνικής εταιρίας αναφέρθηκε στα σημερινά 6 GT και SP GT, ωστόσο εύκολα αντιλαμβανόμαστε πως επιβεβαίωσε τα αντίστοιχα παράγωγα για το επόμενο – βάζοντας τέλος παράλληλα στις φήμες του MPS.
Με απλά λόγια, η Mazda θεωρεί πως η 4η γενιά 6 θα διαθέτει τόσα προσόντα επί του δυναμικού τομέα, ώστε τυχόν εκδοχή MPS καθίσταται ολίγον τι περιττή. Η κορυφαία έκδοση του τρέχοντος 6 εφοδιάζεται με τον 2.5άρη τούρμπο Skyactiv-G, σε απόδοση 250 ίππων και 420 Nm. Η αντίστοιχη του επόμενου ενδέχεται να κυμανθεί στα ίδια, ενδεχομένως και σε υψηλότερα επίπεδα, δεδομένου ότι η πλατφόρμα Multi-Solution Scalable Architecture υποστηρίζει τόσο τον νέο 3λιτρο βενζινοκινητήρα, όσο και τον επίσης νέο 3.3λτ. ντίζελ (αμφότεροι εξακύλινδροι εν σειρά).