Τα νέα για παύση στην εξέλιξη της νέας Quattroporte ανησύχησαν πολλούς φίλους της ιταλικής εταιρίας, εξ ου και η Maserati έσπευσε να ξεκαθαρίσει το τοπίο σχετικά με τη νέα γενιά της ναυαρχίδας της. Η οποία θα παρουσιαστεί μεν κανονικά, αλλά θέλει το χρόνο της.
Η φίρμα από τη Μόντενα ανακοίνωσε τα πλάνα της για τα προσεχή χρόνια, όπου πρωταγωνιστικό ρόλο θα παίξουν οι ηλεκτρικές εκδόσεις Folgore. Μετά τη GranTurismo θα ακολουθήσει πρώτη-πρώτη η GranCabrio, αργότερα στο 2024. Την επόμενη χρονιά περιμένουμε την MC20 μηδενικών ρύπων, ενώ το 2027 προγραμματίζεται το ντεμπούτο ενός μεγάλου ηλεκτρικού SUV (κατά πάσα πιθανότητα η επόμενη Levante). Αφού γίνουν όλα αυτά, τότε θα εμφανιστεί η καινούργια Quattroporte. Στο 2028 τοποθετείται η πρεμιέρα της 7ης γενιάς για την «Τετράπορτη», ενώ η Maserati δηλώνει πως κάθε ένα από τα επερχόμενα νέα μοντέλα θα αποτελεί 100% προϊόν Ιταλίας (σχεδιασμός, εξέλιξη και κατασκευή εντός των συνόρων).
«Με την καρδιά μας να χτυπά στο ρυθμό της Μόντενα, πάμε τέρμα γκάζι προς μια ηγετική θέση στις αλλαγές που φέρνει ο εξηλεκτρισμός. Ήδη δυο μοντέλα μας (σ.σ. GranTurismo και Grecale Folgore) προσφέρονται σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, ενώ έρχεται ακόμα ένα φέτος (η προαναφερθείσα GranCabrio Folgore)» είπε ο CEO της Maserati, Davide Grasso, και συνέχισε: «Θα προσφέρουμε στους πελάτες μας τις ισχυρότερες Maserati όλων των εποχών, εξωθώντας τα όρια της οδηγικής απόλαυσης και των συγκινήσεων».
Η σημερινή Quattroporte παράγεται από το 2013, οπότε έχει 10 γεμάτα χρόνια στην αγορά. Σε αυτό το διάστημα συντηρείται με facelifts και βελτιώσεις στους κινητήρες, τη στιγμή που ο ανταγωνισμός (βλέπε Audi A8, BMW Σειρά 7, Mercedes S-Class) έχει κάνει άλματα σε κάθε τομέα. Αν παραμείνει εν ενεργεία (δύσκολο) μέχρι μέχρι το ’28, θα κλείσει 15ετία. Η επόμενη εικάζεται πως θα αποδίδει κοντά στους 1.000 ίππους, όσους και η επίσης αμιγώς EV επερχόμενη νέα Giulia QV. Και 750 να αποδίδει, όσους η GranTurismo Folgore, θα μιλάμε για σχεδόν 200 άλογα πάνω από την κορυφαία σημερινή (Trofeo 3.8 V8 twinturbo, 580 άλογα).