Όσο πλησιάζουμε στο ντεμπούτο της νέας M2, τόσο η BMW δίνει πληροφορίες και εικόνες για το νέο της sportscar. Φυσικά ήδη έχουμε αρκετά δεδομένα για αμφότερες τις κατηγορίες, ωστόσο πλέον έχουμε αρκετές επίσημες φωτογραφίες του αυτοκινήτου και δεδομένα για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.
Το καμουφλάζ στα χρώματα του M GmbH καλύπτει το σύνολο του αμαξώματος, αλλά ακόμα και έτσι δεν κρύβονται οι «γυμνασμένες» αναλογίες του. Η νέα M2 (όπως και η απερχόμενη) χαρακτηρίζεται από τα φουσκώματα στα φτερά, τους επιθετικούς προφυλακτήρες και τις μεγάλες ζάντες, οι οποίες στην προκειμένη ανέρχονται στις 19 ίντσες εμπρός και τις 20 πίσω. Για την ακρίβεια, η διάσταση των τροχών είναι κοινή με αυτή της M4: 275/35/R19 εμπρός και 285/30/R20 πίσω. Διόλου τυχαία επιλογή καθώς πίσω από τις ζάντες, κρύβονται και τα δισκόφρενα της μεγάλης αδερφής.
Οι συσχετισμοί M2-M4 συνεχίζονται και στο μηχανοστάσιο, όπου επισημοποιήθηκε η παρουσία του S58 twinturbo 3.0λιτρου εξακύλινδρου εν σειρά. Οι Βαυαροί ανακοινώνουν ισχύ «γύρω στα 450 άλογα», επιβεβαιώνοντας επί της ουσίας τη φημολογία για 450 ίππους/535 Nm στη βασική M2 και 480 άλογα/550 Nm για την Competition (ταυτόσημοι αριθμοί με των βασικών M3/M4). Όπως σε αυτές, έτσι και η επόμενη M2 θα χρησιμοποιεί αποκλειστικά τους πίσω τροχούς για τη μεταφορά της ισχύος και θα διατίθεται είτε με 6άρι μηχανικό, είτε με 8άρι αυτόματο κιβώτιο.
Από πλευράς επιδόσεων τώρα, η BMW αναφέρει πως η βασική M2 θα βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη CS. Ήτοι 0-100 χλμ./ώρα σε 4,0 δλ. για την αυτόματη και 4,2 δλ. για τη χειροκίνητη, με την τελική να φτάνει στα 280 χλμ./ώρα. Ημερομηνία παρουσίας δεν ανακοινώνεται ακόμα, αλλά η BMW έχει γνωστοποιήσει πως η παραγωγή θα ξεκινήσει στα τέλη του έτους, στο εργοστάσιο του San Luis Potosi, στο Μεξικό. Συνεπώς, το ντεμπούτο θα γίνει κάποιους μήνες νωρίτερα – ενδεχομένως, μέσα στο καλοκαίρι.