«Λιονταρίσιο» Peugeot 206 WRC για το Ακρόπολις

Λιγότερο από 3 μήνες απέμειναν για το Ράλλυ Ακρόπολις, που θα διεξαχθεί στις 7-10 Σεπτέμβριου. Ιδανική επιλογή για όποιον θέλει να περάσει το πρώτο τετραήμερο του φθινοπώρου στα ελληνικά βουνά, είναι αυτό το υπέροχο Peugeot 206 WRC από το 1999.

Το συγκεκριμένο μάλιστα, είναι το πρώτο που έτρεξε σε αγώνα. Το 206 WRC σήμανε την επιστροφή των Γάλλων στο WRC έπειτα από τα μεγαλεία του 205 T16, στη δεκαετία του 80 και τη χρυσή εποχή του Group B. Το κτηνώδες 206 έκανε πρεμιέρα στο Ράλλυ Κορσικής του ’99, στα χέρια των Gilles Panizzi και Francois Delecour. Αμφότεροι ταχύτατοι, έδειξαν τη δυναμική του αυτοκινήτου μέχρι που μηχανικά προβλήματα τους είχαν αναγκάσει σε εγκατάλειψη. To ίδιο έγινε και στον επόμενο αγώνα, που ήταν και ο πρώτος χωμάτινος για το 206 WRC. Στο Ακρόπολις της ίδιας χρονιάς οι Marcus Gronholm και Timo Rautiainen έκαναν ντεμπούτο με την Peugeot, βρέθηκαν να οδηγούν τον εθνικό μας αγώνα, αλλά τελικά εγκατέλειψαν λόγω συμπλέκτη.

 

Η τρίτη ήταν και τυχερή για το πλαίσιο C04, καθώς στο Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας οι Gilles και Herve Panizzi κατάφεραν να τερματίσουν, στην 7η θέση. Στη συνέχεια το αυτοκίνητο πουλήθηκε σε ιδιωτική ομάδα και μέχρι το 2017, συμμετείχε κανονικά σε αγώνες. Πριν 6 χρόνια πέρασε στην κατοχή ενός Δανού συλλέκτη, ο οποίος το ξανάντυσε στα αξέχαστα γαλανόλευκα με το λιοντάρι να κυριαρχεί, ενώ το αναπαλαίωσε και πλήρως. Πλέον υιοθετεί μόνο χωμάτινο στήσιμο και αναζητά τον επόμενο ιδιοκτήτη, ο οποίος θα πρέπει να πληρώσει κάπου μεταξύ 300.000 και 350.000 ευρώ για να το αποκτήσει.

Όπως όλα τα WRC της εποχής του, το 206 έχει κάτω από το καπό έναν 2λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα με 300 άλογα (350 στην πραγματικότητα) και 470 Nm. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενων διαφορικών και 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου.

Get it on Google Play Download on the App Store