Τα Genesis έχουν αρχίσει να γίνονται γνωστά και στην Ευρώπη, έπειτα από την καταπληκτική τους πορεία στην Αμερική, «πονοκεφαλιάζοντας» τον εκ Γερμανίας ανταγωνισμό με το συνδυασμό τεχνολογίας, σχεδίασης, προσφερόμενων ανέσεων και τιμής. Τα πρώτα μηνύματα είχαν έρθει, βέβαια, μερικά χρόνια νωρίτερα. Πριν η Genesis εξελιχθεί στο πολυτελές brand της Hyundai, όταν ακόμα ήταν μοντέλο στη γκάμα της δεύτερης.
H πολυτελής λιμουζίνα από την Κορέα έκανε την πρώτη της εμφάνιση το 2008, για να τη διαδεχτεί η δεύτερη γενιά της το 2015. Ένα μποέμ σεντάν σχεδόν 5 μέτρων (4.990 χλστ. μήκος), 1.890 χλστ. πλάτους και μεταξόνιο πάνω από 3 μέτρα (3.010 χλστ.), με V6 κινητήρα και υπερπλήρη εξοπλισμό. Στοιχεία όπως premium ηχοσύστημα, δερμάτινες επενδύσεις, συστήματα πλοήγησης και πολυμέσων, διζωνικός κλιματισμός, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, κάμερα οπισθοπορείας κλπ. συγκαταλέγοντας, ως επί το πλείστον, στις στάνταρ επιλογές του Hyundai Genesis. Ένα εξαιρετικό δείγμα έχουμε μπροστά μας, από το 2015 και την «εξωτική» Πολωνία.
Το μαύρο σεντάν έχει 150.000 χλμ. και φαίνεται διατηρημένο σε εξαιρετική κατάσταση, όπως καταδεικνύουν οι φωτογραφίες μέσα-έξω. Ο ατμοσφαιρικός V6 των 3.778 κ.εκ. αποδίδει 315 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 397 Nm στις 5.000 σ.α.λ., τροφοδοτώντας τους πίσω τροχούς (έβγαινε και τετρακίνητο) μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Για αυτοκίνητο που «φλερτάρει» με τους 2 τόνους (1.880 κιλά), τα 6,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 240 χλμ./ώρα συνιστούν κάτι παραπάνω από καλές τιμές. Ακόμα καλύτερη, όμως, η πραγματική του τιμή.
Το εν λόγω Genesis κοστολογείται στις 14.900 ευρώ, ποσό που το φέρνει «μια η άλλη» με το βασικό i20 1.2 Fresh στη χώρα μας (15.090 ευρώ)! Με τα ίδια χρήματα που αγοράζεις καινούργιο σουπερμίνι 1.2 λίτρων και 84 ίππων, αποκτάς εξακύλινδρη σεντανάρα 310+ ίππων. Απλά, πρέπει να έχεις την έγνοια των τεκμηρίων…