Το ανανεωμένο Peugeot 3008 παρουσιάστηκε πριν λίγες εβδομάδες, με αναβαθμίσεις τόσο σε αισθητικό όσο και τεχνολογικό επίπεδο. Και το km77.com δεν έχασε ευκαιρία να το θέσει αντιμέτωπο με τον «τάρανδο».
H κορυφαία έκδοση GT Pack PureTech 180 EAT8 του γαλλικού crossover δοκιμάστηκε στην απότομη αλλαγή λωρίδας, με 19άρες ζάντες και ελαστικά Michelin Primacy 3, σε μια διάσταση που σπανίζει σε τόσο μεγάλες ζάντες: 205/55. H πρώτη προσπάθεια έγινε στα 76 χλμ./ώρα, με το Peugeot να χτυπάει τον εσωτερικό κώνο του δευτέρου διαδρόμου και να ακυρώνει μια, κατά τα άλλα, πολύ καλή προσπάθεια. Η υποστροφή και οι κλίσεις περιορίστηκαν σε πολύ μικρό βαθμό, κάτι που φάνηκε περισσότερο στο ίδιο πέρασμα, με 77 χλμ./ώρα. Οι αντιδράσεις του 3008 ήταν ήπιες και η συμπεριφορά πλαισίου-ανάρτησης ομοιογενής, με τον ίδιο κώνο να ακυρώνει και πάλι την προσπάθεια, αυτή τη φορά πραγματικά για μια επαφή.
Τελικά και τυπικά, το καλύτερο πέρασμα σημειώθηκε στα 73 χλμ./ώρα, όμως το 3008 έδειξε πως έχει τη δυναμική να ολοκληρώσει το τεστ αποφυγής ταράνδου με 3-4 χλμ./ώρα παραπάνω. Στα 79 χλμ./ώρα, αντίθετα, δεν υπάρχουν «ναι μεν, αλλά»: ο κώνος-νέμεσις συναντήθηκε για τρίτη φορά με τον δεξί τροχό, αλλά στη συνέχεια η απώλεια πρόσφυσης του εμπρός μέρους ανάγκασε τον οδηγό να ισιώσει το τιμόνι, πηγαίνοντας ευθεία και χάνοντας την είσοδο για τον τρίτο διάδρομο.