Είθισται να χαζεύουμε αγγελίες ντίζελ, τα οποία έχουν εντυπωσιακά υψηλό αριθμό χιλιομέτρων. Η φιλοσοφία των κινητήρων τους εξάλλου, προοικονομεί διαρκή χρήση και ασταμάτητες μετακινήσεις. Η συγκεκριμένη BMW 530d Touring, πάντως, κάνει τη διαφορά.
Αγοράστηκε το 2002 και ήδη μετρά 3 ιδιοκτήτες, σε αναζήτηση για τον τέταρτο. Με την περιγραφή αυτή και μόνο, θα περίμενε κανείς το οδόμετρο να σημαδεύει το όριο του 1 εκατομμυρίου. Η εικόνα του αυτοκινήτου, ωστόσο, είναι πολύ καλοβαλμένη για να υποστηρίζει τέτοια νούμερα στο χιλιομετρητή. Κάτι που επαληθεύεται περίτρανα, όταν ρίξεις μια ματιά στο κοντέρ. Στα 20 χρόνια που η εν λόγω 5άρα κυκλοφορεί στους δρόμους, έχει διανύσει μόλις 227.249 χλμ. Περίπου 22.500 χλμ. το χρόνο, δηλαδή.
Το αμάξωμα δεν απέχει ιδιαίτερα από την κατάσταση που βρισκόταν όταν πρωτοκυκλοφόρησε η «Μπέμπα», απολαμβάνοντας πακέτου M σε προφυλακτήρες και ανάρτηση, με highlight τους πανέμορφους τροχούς 18 ιντσών από τη M5. To εσωτερικό φέρει τις Individual περιποιήσεις από την βαυαρική φίρμα, με τις δερμάτινες επενδύσεις, το σύστημα πολυμέσων και το κιτρινόχρωμο ξύλο σε ταμπλό – πόρτες, δημιουργούν μια καμπίνα επιβατών από την οποία δεν θες να βγεις.
Ταξίδια εμπνέει το εσωτερικό, ταξίδια -κι όχι μόνο- υποστηρίζει ο κινητήρας. Ο 3λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά ντίζελ απέδιδε εργοστασιακά 184 ίππους και 390 Nm. Με τέτοια εμφάνιση, όμως, κάποιος από τους προηγούμενους κατόχους έκρινε πως η καρδιά της 530d ήθελε τόνωση. Μια νέα εξάτμιση κι ένας επαναπρογραμματισμός στον εγκέφαλο είχαν σαν αποτέλεσμα 241 ίππους και κοντά στα 500 Nm ροπής, με το 6άρι αυτόματο Steptronic να περνάει την ισχύ στον πίσω άξονα! Κατά συνέπεια, οι επιδόσεις δεν έχουν σχέση με τα 8,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 222 χλμ./ώρα τελικής. Περισσότερο στα επίπεδα της βενζινοκίνητης 540i, με τον V8 των 4.4 λίτρων, κινείται λογικά (6,7 δλ., 250 χλμ./ώρα).
Για την κατάσταση, τη δύναμη και τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου οι 12.950 ευρώ που απαιτούνται για την αγορά του, κρίνονται ως λογική τιμή.