Όποιος θυμάται τις Lamborghini πριν την Gallardo, φέρνει στο μυαλό του ταχύτατες κατασκευές στην ευθεία που τρομοκρατούσαν τους οδηγούς τους, όποτε ερχόταν στροφή. Η Murcielago άμβλυνε κάπως την κατάσταση και ετοίμασε το δρόμο για την πολύ πιο ολοκληρωμένη Aventador, που έφτασε στο σημείο να κάνει ρεκόρ όλων των εποχών στο Nurburgring, όπως και η Huracan (άσχετο που οι αμφότερες οι επιδόσεις καταρρίφθηκαν μετά).
Αυτό το status, του κρατήματος και της οδικής συμπεριφοράς έναντι της ευθείας, θα συνεχίσει να χαρακτηρίζει τους «Ταύρους» – και μάλιστα, σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό. Κατά τη διάρκεια παρουσίασης της Huracan STO, ο επικεφαλής της Lamborghini Asia Pacific, Francesco Scardaoni, δήλωσε πως η επιτάχυνση και η τελική ταχύτητα δεν συγκαταλέγονται στις πρώτες προτεραιότητες της Lamborghini. Και για αυτό, ευθύνεται η άφιξη των υβριδικών μονάδων. Αλλά όχι με την αρνητική έννοια, που αυτόματα φανταζόμαστε: «Η ηλεκτροποίηση των κινητηρίων συνόλων μας επιτρέπει να ασχοληθούμε λιγότερο με τον τομέα της επιτάχυνσης, καθώς τα υβριδικά μοτέρ προσφέρουν απίστευτα αποτελέσματα στο πάτημα του γκαζιού».
Συνέχισε δε, λέγοντας: «Αν μας ρωτούσατε πριν 10 χρόνια για τη σειρά προτεραιοτήτων μας, θα σας έλεγα τελική-επιτάχυνση-οδική συμπεριφορά, με αυτή τη σειρά. Μετά η τελική άλλαξε θέση με την επιτάχυνση, όμως πλέον οι ηλεκτροκινητήρες συνδράμουν τα μέγιστα σε αυτή». Η φίρμα από τη Sant’Agata έχει στρέψει την προσοχή της σε σκληροπυρηνικές εκδόσεις με προσανατολισμό την πίστα, όπως οι Aventador SVJ, Huracan Perfomante, Huracan STO, ενώ υπάρχει και η Sian. Εκδόσεις που εμφανίζουν παρόμοια νούμερα επιδόσεων με τις απλές, αλλά είναι πολύ ταχύτερες στην πίστα. Ο Scardaoni τεκμηριώνει την επιλογή της Lamborghini: «Αυτό που κάνει τη διαφορά πλέον, είναι η οδηγησιμότητα του αυτοκινήτου. Αν επιταχύνεις ταχύτατα, αλλά έχεις να κάνεις με ένα αυτοκίνητο βαρύ στο στρίψιμο και το κράτημα, δεν ευχαριστιέσαι την οδήγηση. Οπότε σίγουρα, τώρα πρώτη προτεραιότητα για εμάς είναι η οδική συμπεριφορά».