Το έχουμε πάρει απόφαση και γνωρίζουμε εκ των προτέρων πως όποια είδηση σχετίζεται με πωλήσεις ή οικονομικά αποτελέσματα της Lamborghini, συνοδεύεται από κάποιου είδους ρεκόρ. Η φίρμα από τη Sant’Agata διάγει την καλύτερη και πιο προσοδοφόρα περίοδο της ιστορίας της, καταρρίπτοντας συνεχώς κορυφαίες επιδόσεις ταξινομήσεων και τζίρου.
Τα επιτεύγματα των Ιταλών (και Γερμανών, μην ξεχνάμε το ρόλο του πατρικού VW Group) γίνονται ακόμα πιο εντυπωσιακά, όταν τεθούν δίπλα με τις εμπορικές επιδόσεις παλαιότερων ετών. Το ότι στο πρώτο τρίμηνο του 2022 πουλήθηκαν περισσότερες Lambo από κάθε άλλη φορά, για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα ενός έτους, δεν προκαλεί έκπληξη. Από αρχές Γενάρη μέχρι τέλη Μάρτη παραδόθηκαν 2.539 αυτοκίνητα παγκοσμίως, ξεπερνώντας την περσινή επίδοση (που επίσης ήταν ρεκόρ) κατά 5%. Σε σχέση με το -προβληματικό για όλους- 2020 δεν τίθεται καν σύγκριση (+30%).
Καμία έκπληξη και στο ποιος ηγείται των πωλήσεων. Η Urus εξακολουθεί να «ρυμουλκεί» ολόκληρη την εταιρία σε ολοένα καινούργια μονοπάτια κερδοφορίας, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 50% του συνολικού όγκου (περίπου 1.300 κομμάτια) και αφήνοντας το υπόλοιπο στο δίδυμο Aventador-Huracan. Η τριανδρία αυτή, λοιπόν, σε διάστημα τριών μηνών ξεπέρασε τις πωλήσεις της πρώτης Countach, στα 16 χρόνια που βρισκόταν στην παραγωγή! Η εμβληματική Lambo κυκλοφορούσε από το 1974 μέχρι το 1990, καταφέρνοντας να συμπληρώσει μια καριέρα 1.983 αντιτύπων – 566 λιγότερα από τη σημερινή γκάμα των «ταύρων», σε τριμηνιαία βάση!
Ο πασιφανής στόχος της φίρμας από τη Μόντενα, δεν είναι άλλος από ένα ακόμα ρεκόρ συνολικών πωλήσεων. Πέρσι ταξινομήθηκαν 8.405 αυτοκίνητα, οπότε αν συνεχίσει έτσι η Lamborghini βάζει πλώρη ολοταχώς για πάνω από 9.000 μονάδες, μέχρι το τέλος της χρονιάς.