Όλοι γνωρίζουμε πόσο ευαίσθητη είναι η Ferrari με την εικόνα της και το πώς αυτή χρησιμοποιείται από τρίτα μέρη. Οι ενέργειες του Μαρανέλο φτάνουν στο σημείο της δικομανίας, μοιράζοντας αγωγές και μηνύσεις πρακτικά με το παραμικρό. Αρκετές φορές το νομικό τμήμα του «Cavallino» πανηγυρίζει νίκες, αλλά στην προκειμένη καλείται να διαχειριστεί έναν μεγαλοπρεπέστατο «κουβά» που τους έστειλε δικαστήριο της Ισπανίας.
Η υπόθεση ξεκίνησε το 2018, όταν ένας έμπορος αυτοκινήτων στην Κορούνια αγόρασε μια ρέπλικα της 458 Italia. Ένα αυτοκίνητο βασισμένο σε Ford Cougar, αλλά πολύ πετυχημένα μεταλλαγμένο σε Ferrari. Και μάλιστα μέσα-έξω, φέροντας διαφορετικό ταμπλό, τιμόνι και καθίσματα. Το καλύτερο σημείο, όμως, εντοπίζεται στο πίσω μέρος και συγκεκριμένα στο κέντρο, όπου συναντάμε V8 μοτέρ και διαφανές κάλυμμα πάνω από αυτόν! Φυσικά δεν πρόκειται για πραγματικό 4.5 V8, ούτε για μετατροπή σε πισωκίνητο κεντρομήχανο, καθώς ο 2.5 V6 συνεχίζει να βρίσκεται πίσω από το εμπρός μέρος και να τροφοδοτεί τον αντίστοιχο άξονα. Βλέπουμε, πάντως, για πόσο προσεγμένη ρέπλικα μιλάμε.
Η Ferrari, ωστόσο, δεν αναγνώρισε τη δουλειά που έπεσε στη δημιουργία της συγκεκριμένης ιδιοκατασκευής. Κατευθείαν πήρε θέσεις μάχης για παραβίαση όρων πνευματικής ιδιοκτησίας, κινήθηκε νομικά και κατέθεσε μήνυση στον ντίλερ, απαιτώντας αποζημίωση 2,1 εκατομμυρίων ευρώ! Η υπόθεση τελικά εκδικάστηκε πριν λίγες μέρες, δικαιώνοντας πανηγυρικά την αντιπροσωπεία! Σύμφωνα με τον δικαστή που επιλήφθηκε της απόφασης, ο κατηγορούμενος δεν έφερε ευθύνη στην παραβίαση των πνευματικών δικαιωμάτων καθώς αγόρασε το αυτοκίνητο μεταποιημένο, δεν το κατασκεύασε ο ίδιος. Επιπλέον δεν χρησιμοποιούταν για δημιουργία κέρδους, αλλά ως εταιρικό όχημα της επιχείρησης. Βέβαια εδώ υπάρχει «τρύπα», καθότι η «458 Italia» κατασχέθηκε λίγες εβδομάδες μετά την αγορά της, οπότε κανείς δεν γνωρίζει τι θα έκαναν οι Ισπανοί αν την είχαν στη διάθεσή τους. Μπορεί να την πούλαγαν ή να την ενοικίαζαν σε γάμους, ας πούμε. Από τη στιγμή, όμως, που δεν έκαναν (ή δεν πρόλαβαν να κάνουν) κάτι ανάλογο, οι δικηγόροι της Ferrari είχαν ένα επιχείρημα λιγότερο στη φαρέτρα.
Βασικό αίτιο της ήττας του αιτήματος από το Μαρανέλο πάντως, δεν ήταν άλλο από το εξωφρενικό ύψος της αποζημίωσης. Ο δικαστής τόνισε ότι σε καμία περίπτωση η παράβαση (που δεν αφορά την εν λόγω αντιπροσωπεία, αλλά την εταιρία στην Αγγλία που έφτιαξε το αυτοκίνητο) δεν δικαιολογεί τέτοιο αστρονομικό (δικός του ο χαρακτηρισμός) ποσό.