Καλή και «χρυσή» η Toyota Supra, είτε μιλάμε για τη «μεγάλη» είτε τη 2λιτρη, αλλά ο καημός πολλών αφορά το κιβώτιο. Το 8άρι αυτόματο της ZF προσφέρει μεν ταχύτατες αλλαγές και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, αλλά σε ένα πισωκίνητο sportscar 250+ ίππων θες ένα πεντάλ συμπλέκτη και «χειροτεχνίες». Τον Αύγουστο του 2018, στο λανσάρισμα της A90, ο αρχιμηχανικός της Tetsuya Ada είχε αποκλείσει το ενδεχόμενο χειροκίνητου κιβωτίου. Τέσσερα χρόνια μετά, όμως, η άποψή του φαίνεται πως έχει αλλάξει.
Σύμφωνα με το The Drive, που επικαλείται πηγές εκ των έσω από την Toyota, η ιαπωνική εταιρία ετοιμάζει έκδοση της Supra MK5 με 6τάχυτη μηχανική μετάδοση! Το αμερικανικό δημοσίευμα αναφέρει πως η χειροκίνητη A90 έχει ήδη πάρει έγκριση, αρχικά αποκλειστικά για την αγορά των Η.Π.Α. Παλιότερες φήμες ήθελαν τη 2λιτρη να συνδυάζεται με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, ωστόσο τώρα οι αναφορές βάζουν «στο χέρι» και την κορυφαία 3λιτρη. Κίνηση που ενδεχομένως λειτουργεί ως απάντηση στο νέο Nissan Z Coupe, το οποίο προσφέρει 405 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο. Λογική η πρόθεση της Toyota να μην αφήσει τους συμπατριώτες να «αλωνίζουν».
Κατά τους Αμερικανούς, η μηχανική εναλλακτική στο 8άρι αυτόματο θα ξεκινήσει την εμπορική της πορεία το 2023. Το σύνολο που θα αναλάβει τη σύνδεση πίσω άξονα και κινητήρα φημολογείται πως θα είναι το 6άρι του GR Yaris, που σύντομα θα δούμε και στο GR Corolla, με τις κατάλληλες μετατροπές/ενισχύσεις.