Ο θρύλος της BMW M3 E30 είναι γνωστός στα πέρατα της παγκόσμιας οικουμένης και των ιστορικών καταγραφών. Είτε μιλάμε για αυτοκίνητα δρόμου είτε για αγωνιστικά, η πρώτη M3 έχει αφήσει το σημάδι της (κυριολεκτικά και μεταφορικά) σε δρόμο και πίστα. Και συνεχίζει να το κάνει μέχρι σήμερα, σε αναπαλαιωμένη και αναγεννημένη μορφή.
Οι restomodded E30 μεγαλουργούν στην αγορά, με τις περισσότερες να πηγαίνουν στα χέρια των αγοραστών έναντι εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ. Αρκετοί εξ αυτών μάλιστα, δεν θέλουν τα αυτοκίνητα μόνο για να τα χαζεύουν ή έστω, να τα βγάζουν πού και πού για καμιά βόλτα. Θέλουν να τα κατεβάζουν σε αγώνες, πίστες και ειδικές διαδρομές. Εδώ έρχονται άνθρωποι σαν τον Matts van den Brand, να δώσουν τις λύσεις. Ο Ολλανδός ειδικεύεται στα ολικά rebuild BMW, οπότε είναι ο πιο αρμόδιος για τα «θέλω» του Neuville. O van den Brand αναπαλαίωσε πλήρως μια λευκή E30, σε βαθμό που ο ίδιος τη χαρακτηρίζει ολοκαίνουργια. Κάτω από το καπό συναντάμε τον τετρακύλινδρο S14 στα 2.5 λίτρα, να «πριονίζει» στις 9.000 σ.α.λ. παράγοντας 270-300 ίππους!
Ένα 5άρι χειροκίνητο (εννοείται dogleg) περνάει τη δύναμη στον πίσω άξονα, όπου την παραλαμβάνει ένα πλήρως μηχανικό μπλοκέ διαφορικό και τη μεταφέρει στους 17άρηδες τροχούς. Ανάρτηση και αεροδυναμικά βοηθήματα είναι ρυθμιζόμενα, περιμένοντας τον ευτυχή κάτοχο να τα «στύψει» στις ειδικές διαδρομές. Κόστος δεν ανακοινώνεται, αλλά συνήθως οι ανακατασκευασμένες M3 E30 του van den Brand -μία εκ των οποίων ανήκει στον οδηγό της Hyundai και πρωτοπόρο του WRC φέτος, Thierry Neuville– τιμολογούνται στις 150.000-200.000 ευρώ.