Πριν δυο μήνες η Mahindra παρουσίασε το νέο της SUV, ονόματι XUV700. Ένα μοντέλο που αλλάζει σελίδα για τον Ινδό κατασκευαστή, ενσωματώνοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ένα ελκυστικό σχεδιαστικά πακέτο, που δεν στερείται του μεγαλύτερου πλεονεκτήματος των Mahindra: την εξαιρετική τιμή.
Όπως αποδεικνύεται, τα θέλγητρα του XUV700 είναι τέτοια που έχουν προκαλέσει παροξυσμό στις τάξεις του αγοραστικού κοινού. Με το που άνοιξαν οι παραγγελίες στην Ινδία, πριν καν συμπληρωθεί μια ώρα, «έπεσαν» πάνω από 20.000 προκαταβολές! Συγκεκριμένα, μέσα σε μόλις 57 λεπτά καταχωρήθηκαν 25.000 παραγγελίες! Επίδοση άνευ προηγουμένου για τα δεδομένα της χώρας, που δείχνει τη δυναμική του νέου Mahindra.
Το XUV700 είναι αγνώριστο μέσα-έξω, με χαρακτηριστικά όπως πτυσσόμενα χερούλια θυρών και διπλές οθόνες 10,25 ιντσών αντίστοιχα! Παρόντα και τα συστήματα ασφαλείας, όπως διατήρηση απόστασης από το προπορευόμενο όχημα, αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας και λοιπά.
Το ινδικό SUV φτάνει τα 4.695 χλστ. σε μήκος, τα 1.890 χλστ. σε πλάτος, τα 1.755 χλστ. σε ύψος και τα 2.750 χλστ. σε μεταξόνιο, έχοντας δυο πολύ δυνατά μοτέρ να φροντίζουν για την κίνησή του. Ο βενζινοκινητήρας είναι ένας 2λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο, με απόδοση 200 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 380 Nm στις 1.750-3.000 σ.α.λ. Ο ντίζελ πρόκειται για ένα σύνολο 2.2 λίτρων, σε δυο εκδοχές: με 155 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 360 Nm στις 1.500-2.800 σ.α.λ., και 185 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. με ροπή στα 420 Nm στις 1.600-2.800 σ.α.λ. (χειροκίνητο) και 450 Nm στις 1.750-2.800 σ.α.λ. (αυτόματο). Όλα τα μοτέρ συνδυάζονται με 6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο, ενώ διατίθεται και σύστημα τετρακίνησης.
Παρά το άλμα στην τεχνολογία και τη σχεδίαση, η τιμή εξακολουθεί να συγκαταλέγεται στα ατού του Mahindra. Το XUV700 ξεκινά στην Ινδία από τα 1,19 εκατ. ρουπίες, για τη βασική έκδοση MX και τον 2.0λτ. τούρμπο, που ισοδυναμούν με 13.712 ευρώ!