Η 037 είναι μια από τις πιο χαρακτηριστικές Lancia και εκ των αξέχαστων αυτοκινήτων του Group B. Το μοναδικό της σχήμα και το γεγονός πως αποτέλεσε ένα από τα τελευταία πισωκίνητα που αγωνίστηκαν στο WRC, την καθιστούν μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς στην αυτοκίνηση.
Για την έκδοση homologation, ήταν απαραίτητη η κατασκευή τουλάχιστον 200 αυτοκινήτων δρόμου. Λέγεται πως η Lancia κατασκεύασε 207 037 Stradale. Μια από αυτές αναδημιουργήθηκε, προσφέροντάς μας ουσιαστικά μια σύγχρονη εκδοχή της θρυλικής Ιταλίδας. Υπεύθυνη είναι η Kimera Automobili, που μετέτρεψε τη Stradale στην EVO37. Το αυτοκίνητο αποτελεί ένα ακόμα από τα εξαίσια δείγματα restomodding που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια, με βελτιώσεις και αναβαθμίσεις σε κάθε τομέα.
Εμφανισιακά, παραμένει πιστή στις αναλογίες της 037. Τα διπλά φανάρια εμπρός, τα μονά πίσω, το σχήμα-σήμα κατατεθέν και η χαρακτηριστική αεροτομή που δημιουργεί στο πίσω μέρος, ακόμα και οι αεραγωγοί στο καπό, μας μεταφέρουν αυτόματα στη δεκαετία του 80. Οι ζάντες είναι μεν μεγαλύτερες, όμως το σχέδιο αντλεί ατελείωτη έμπνευση από αυτές της HF Integrale. Οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και ο διαχύτης, συνιστούν τις μεγαλύτερες διαφορές σε σχέση με τη Stradale. Το αμάξωμα είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε μήκος και πλέον, κατασκευάζεται από ανθρακονήματα αντί fiberglass.
Κάτω από αυτό, ο τετρακύλινδρος τούρμπο των 2.1 λίτρων συνεχίζει να δίνει ζωή στο μαγευτικό τετράτροχο, αλλά παρουσιάζεται εκ βάθρων αναβαθμισμένος. Λεπτομέρειες σχετικά με τις μετατροπές δεν δίδονται, ούτε πολλά τεχνικά χαρακτηριστικά. Μόνο η ιπποδύναμη ανακοινώνεται, στα 505 άλογα! Παραπάνω από όσο απέδιδε η αγωνιστική 037 και 300 ολόκληρα παραπάνω από την 037 Stradale! Η κίνηση εξακολουθεί να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω χειροκίνητου κιβωτίου. Η ανάρτηση είναι υπόθεση της Öhlins, ενώ προαιρετικά διατίθενται κεραμικά δισκόφρενα της Brembo.
Η Kimera θα προσφέρει στον κόσμο 37 EVO37, με βασική τιμή περίπου 580.000 ευρώ!