Φαντάζει οξύμωρο και απίστευτο για την εταιρία που είναι συνώνυμο των ρεκόρ τελικής, να ανακοινώνει πως δεν ασχολείται άλλο πλέον με αυτή. Αλλά η πραγματικότητα, που παίρνει σχήμα μέσα από τις δηλώσεις του Christian von Koenigsegg, είναι πλέον διαφορετική.
Ο Σουηδός είχε αφήσει να εννοηθεί από το ντεμπούτο του Jesko Absolut πως η εταιρία του θα άλλαζε κατεύθυνση, απομακρυνόμενη από το κυνήγι της υψηλότερης τελικής ταχύτητας. «Πρόκειται για το ταχύτερο αυτοκίνητο που θα παρουσιάσουμε ποτέ» έλεγε για το Absolut, το οποίο με θεωρητική τελική 531 χλμ./ώρα βάζει σοβαρή υποψηφιότητα για ταχύτερο αυτοκίνητο όλων των εποχών, γενικότερα. Τα 500+ χλμ./ώρα θεωρούνται σίγουρα, οπότε άσχετα με το αν καταφέρει το απόλυτο Jesko να ξεπεράσει τα 530 χλμ./ώρα, αντιλαμβανόμαστε πως ανάγεται σε ορόσημο της ταχύτητας για αυτοκίνητα παραγωγής (κι όχι μόνο). Αλλά ως εκεί.
Τα Koenigsegg, από τούδε και στο εξής «μπαίνουν σε ένα μονοπάτι εξέλιξης, που οδηγεί μακριά από τα στενά όρια της βιομηχανίας και ωθεί τα όρια της καινοτομίας». Με απλά λόγια, τεχνολογίες όπως ο κινητήρας Freevalve (που δεν έχει εκκεντροφόρους) και τα καύσιμα με βάση τα ηφαίστεια θα είναι το πεδίο δράσης των Σουηδών. Φυσικά, δεν ξεχάσουν τις επιδόσεις και αποδόσεις. Το 2λιτρο, 3κύλινδρο και υβριδικό Gemera των 1.724 ίππων, του 0-100 χλμ./ώρα σε 1,9 δλ. και της τελικής των 400 χλμ./ώρα δείχνει το μέλλον για τις κατασκευές από το Ängelholm. Το γκάζι αφθονεί, η τεχνολογία επίσης. Απλά, δεν υπάρχει η προσήλωση με την ντε και καλά υψηλότερη τελική. Εξ ου και τα «μόλις» 400 χλμ./ώρα. Κάτι ανάλογο ισχύει για το Regera. Αν κρίνουμε από το πώς πιάνει 404 χλμ./ώρα πάντως, έχουμε να περιμένουμε πολλά ακόμα από τον von Koenigsegg!