Η Renault βρίσκεται σε ρετρό οίστρο, καθώς μετά το 5 θα αναβιώσει και το 4L. Το αυτοκίνητο μάλιστα δοκιμάζεται εκτενώς αυτή την περίοδο στον «ψόφο» της Σκανδιναβίας, ενώ έχουμε και τις πρώτες τεχνικές πληροφορίες σχετικά με το νέο 4άρι, εν πολλοίς απορρέουσες από το νέο R5.
Μέχρι πριν λίγο καιρό, η επιστροφή του «Κατρέλ» βρισκόταν στο στάδιο της έντονης φημολογίας. Εικόνες που διέρρευσαν από γραφείο κατοχύρωσης ευρεσιτεχνιών επιβεβαιώνουν τις φήμες, ενώ τα renderings του Auto Express τις μετατρέπουν σε τελικό αποτέλεσμα. Οι κάθετες γραμμές και ευθείες χαρακτηρίζουν το αμάξωμα του νέου 4L, με τα μικρά φωτιστικά σώματα και το επίσης νέο σήμα της Renault να πρωταγωνιστούν εμπρός-πίσω. To πίσω παράθυρο-σήμα κατατεθέν στην πίσω κολώνα δεν υπάρχει ακριβώς, αλλά αναλαμβάνει να το υποδυθεί ένα κομμάτι πλαστικό (που θυμίζει κάτι και από παλιές Mustang).
Όπως το πρώτο 4L ήταν ένα πολυχρηστικό αυτοκίνητο, έτσι και το καινούργιο θα ανήκει στην κατηγορία των crossovers. Το νέο 5 θα πάρει τη θέση του Twingo (που επίσης ετοιμάζεται για comeback), οπότε με αυτή τη διαφοροποίηση, η Renault θα αποκτήσει ηλεκτρική παρουσία σε δυο ιδιαίτερα εμπορικές κατηγορίες. Φυσικά ύψιστη σημασία παίζουν τα crossover, άρα αναμενόμενα οι στόχοι πωλήσεων για το 4L θα είναι υψηλότεροι. Όπως το 5άρι, θα βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα AmpR Small και θα μοιράζεται τα περισσότερα μηχανικά μέρη με αυτό. Το νέο R5 προσφέρει 3 διαφορετικές εκδόσεις ισχύος και 2 επιλογές μπαταρίας: 95 άλογα/215 Nm, 120 άλογα/225 Nm, 150 ίππους/245 Nm και συστοιχίες 40 kWh ή 52 kWh. Κατά πάσα πιθανότητα όλες οι παραπάνω εκδοχές θα είναι διαθέσιμες στο νέο R4.
Πότε το περιμένουμε; Η παρουσίασή του, σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση, τοποθετείται χρονικά στο 2025.