Η επιτάχυνση, η δύναμη και οι επιδόσεις ήταν τα πρώτα πράγματα που προώθησε η Tesla στο λανσάρισμα του Cybertruck. Είχαμε και τις καθιερωμένες φιοριτούρες (βλέπε αλεξίσφαιρα τζάμια κλπ), αλλά το κύριο σημείο promotion ήταν, είναι και θα είναι το γκάζι. Διόλου τυχαίο πως το πρώτο video που ανέβασαν οι Αμερικανοί, ήταν με το Cybertruck να κερδίζει την Porsche 911 τραβώντας άλλη μία.
Πλάνα που σήκωσαν πολλή συζήτηση, με τις υποψίες πως επρόκειτο για «στημένο» σκηνικό να γεμίζουν τους πάντες. Στημένο – ξεστημένο, οι πρώτες δοκιμές αποδεικνύουν πως πράγματι το κορυφαίο «Κυβερνοφορτηγό», με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες, είναι «ρουκέτα»! Το αμερικανικό Car and Driver πήρε το Cyberbeast (όπως ονομάζεται η τρικινητήρια έκδοση) και το έθεσε αντιμέτωπο με τα όργανα μετρήσεων, τα οποία λίγο έλειψε να «λαλήσουν» από ό,τι κατέγραψαν.
Οι 845 ίπποι και τα 900 Nm των τριών ηλεκτροκινητήρων εκτόξευσαν τα 3.084 κιλά του βάρους, σημειώνοντας ένα θεαματικό 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των μόλις 2,6 δλ.! Τα 160 χλμ./ώρα από στάση έρχονται εξίσου καταιγιστικά, σε ούτε 7,0 δλ. (6,9 δλ.), ενώ το 400άρι ολοκληρώνεται σε 11,0 δλ. και ταχύτητα εξόδου στα 191,5 χλμ./ώρα! Σχεδόν στην τελική του, δηλαδή, καθώς το ανώτερο που έφτασε το κοντέρ του Cyberbeast ήταν 211 χλμ./ώρα. Εξίσου «βολίδα» και στις ρεπρίζ, όπου το 48-80 χλμ./ώρα (30-50 μίλια/ώρα) είναι ζήτημα 1,5 δλ. και το 80-113 χλμ./ώρα (50-70 μίλια/ώρα) σε 1,8 δλ. Όλα αυτά πατώντας σε μεικτά ελαστικά Goodyear Wrangler Territory RT, διάστασης 285/65 R20.
Από πλευράς αυτονομίας τώρα, οι επιδόσεις του κορυφαίου Cybertruck δεν στέκουν στο ίδιο επίπεδο εντυπωσιασμού. Η Tesla ανακοινώνει 484 χλμ., ωστόσο το καλύτερο που κατάφεραν οι Αμερικανοί συνάδελφοι ήταν 402 χλμ., οδηγώντας με 121 χλμ./ώρα (75 μίλια/ώρα) στην εθνική και θερμοκρασία 22 βαθμών Κελσίου. Μπρος σε τέτοια γκάζια όμως, τι είναι η συχνή σύνδεση στους φορτιστές;