Κατά γενική ομολογία, καθείς κάνει ό,τι θέλει με τα λεφτά του. Αλλά καλά θα κάνει να είναι προετοιμασμένος για κριτική, σε περίπτωση υπερβολής, κακογουστιάς ή συνδυασμό των δυο. Να ρίξουμε μια ματιά σε αυτό που έχει μείνει να θυμίζει Honda S2000; Ας ρίξουμε, με βαριά καρδιά.
Το αυτοκίνητο ανήκει στον Pep Urra, που παρουσιάζεται δραστήριος στο Instagram και περήφανος για το δημιούργημά του. Ο Pep είναι μεγάλος φαν των λεγόμενων rat rods: των «μεταλλαγμένων» hot rods, που δέσποζαν στα πρώιμα dragstrips της Αμερικής στις δεκαετίες του 1920 και 1930. Τα rat rod ήταν στην ουσία ένα σασί, ένας κινητήρας, τέσσερις ρόδες, ένα τιμόνι και δυο θέσεις, με ένα υποτυπώδες αμάξωμα γύρω από την καμπίνα. Αρκετά δεν είχαν καν οροφή ή παρμπρίζ, ούτε φτερά, σε μια προσπάθεια μείωσης του βάρους. Πρακτικά, δηλαδή, μιλάμε για ένα μοτέρ και λίγη λαμαρίνα πίσω από αυτό.
Ο Urra λατρεύει τόσο πολύ τα rat rods ώστε αποφάσισε να θυσιάσει ένα Honda S2000 AP2, προκειμένου να κατασκευάσει ένα για τον εαυτό του. Το συνεργείο Village Customs ανέλαβε την κατακρεούργηση του ιαπωνικού roadster, ξηλώνοντας τα πάντα πλην θυρών, παρμπρίζ και του μισού πίσω μέρους. Το αυτοκίνητο θυμίζει S2K πια μόνο στα πίσω φανάρια. Μπροστά συναντάμε μόνο ένα ιδιοκατασκευασμένο υποπλαίσιο κι έναν V8, στις 4 άκρες τροχούς που παραπέμπουν στα αυτοκίνητα του 1920, ενώ και το εσωτερικό έχει υποστεί ανάλογο makeover. Τεχνικά χαρακτηριστικά δεν ανακοινώνονται, αλλά δεν χρειάζεται κιόλας. Αρκεί που βλέπουμε ένα από τα πιο ποθητά τετράτροχα των τελευταίων δεκαετιών, σε κατάσταση που ελάχιστα απέχει από το να χαρακτηριστεί «διαλυμένο».