Η 2η γενιά M5 είναι από τις πλέον αγαπημένες αναζητήσεις στα μεταχειρισμένα, εν πολλοίς λόγω της αναλογικά χαμηλής τιμής που κρατάει. Σε αρκετές περιπτώσεις, αποτελεί τον οικονομικότερο τρόπο για να μπει κανείς στον κόσμο των M5. Η συγκεκριμένη, όμως, επ ουδενί δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία.
Η κατακόκκινη E34 των φωτογραφιών μας έρχεται από το Λας Βέγκας και το 1991, ούσα σε εξαιρετική κατάσταση και με μόλις 50.359 χλμ. στο οδόμετρο. Κάτω από το καπό συναντάμε τον εξακύλινδρο εν σειρά S38B36 των 3.6 λίτρων, με απόδοση 315 ίππους στις 6.900 σ.α.λ. και 360 Nm ροπής στις 4.750 σ.α.λ. Ένα χειροκίνητο 5τάχυτο φροντίζει για τη μεταφορά της ισχύος στους πίσω τροχούς, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 6,3 δλ. και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 250 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Μάστορας μετέτρεψε την M3 του σε GTR NFS! (+video)
Η Brilliant Red «Μπέμπα» βρίσκεται σε αψεγάδιαστη κατάσταση, μην παρουσιάζοντας ούτε τα κλασικά σπασίματα στις δερμάτινες επενδύσεις, ενώ διαθέτει ακόμα και τηλέφωνο (πλήρως λειτουργικό). Εξωτερικά δεν υπάρχει ίχνος γρατζουνιάς, σκουριάς ή χτυπήματος, με την σχολαστικότητα στη φροντίδα να φτάνει μέχρι τις ζάντες, που εμφανίζονται γυαλιστερές και χωρίς το παραμικρό σημάδι. Όμως τόση στοργή, δεν έρχεται τζάμπα.
Διαβάστε επίσης: Πωλείται Toyota Celica 2.0 GTi του 1991 με 23.900 χλμ.
Η τιμή πώλησης ορίζεται στις 69.900 δολάρια (64.486 ευρώ) και συνιστά μια από τις ακριβότερες E34 που έχουμε συναντήσει. Είπαμε, όμως. Το κλασικό και εξαιρετικά συντηρημένο, έχει και το ανάλογο τίμημα.