Οι ανακοινώσεις από αυτοκινητοβιομηχανίες για παύση εξέλιξης θερμικών μοτέρ αυξάνονται και πληθύνονται σε εκθετικό βαθμό. Τελευταία -μέχρι την επόμενη- η Audi.
Η φίρμα από το Ίνγκολσταντ, σύμφωνα με το Automobilwoche (αδερφό μέσο του Automotive News) και τη Sueddeutsche Zeitung, θα σταματήσει την εξέλιξη κινητήρων βενζίνης και ντίζελ το 2026, στοχεύοντας σε διάθεση αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων στις αρχές της επόμενης δεκαετίας. Η ανακοίνωση φέρεται να έγινε από τον CEO της Audi, Markus Duesmann, σε διοικητικό συμβούλιο της περασμένης Πέμπτης και επιβεβαιώνεται από πολυάριθμες πηγές εντός της εταιρίας.
Κατά τους Γερμανούς, τα πρώτα μοντέλα που δεν θα δουν αντικαταστάτες με Μ.Ε.Κ. θα είναι τα επόμενα Α3 και A4, τα οποία θα αντικατασταθούν από τα αντίστοιχα e-tron. A5 και A6 θα ακολουθήσουν, με την γκάμα σταδιακά να περνά στην πλήρη ηλεκτροποίηση. Τελευταίο Audi που θα εξελιχθεί με βάση έμβολα, στρόφαλο και καύσιμο θα είναι το νέο Q8, που αναμένεται να παρουσιαστεί το 2026. Εξυπακούεται πως θα διαθέτει ηλεκτρική έκδοση e-tron, στην οποία θα παραδώσει τη σκυτάλη όταν η γκάμα ενστερνιστεί πλήρως το ρεύμα.
Η Audi στοχεύει να διαθέτει 20 EVs μέχρι το 2025, ενώ μέχρι το 2030 αποσκοπεί να έχουν φτάσει οι πωλήσεις ηλεκτρικών της στα 7 εκατομμύρια αυτοκίνητα, βασιζόμενα στην πλατφόρμα PPE που εξέλιξε από κοινού με την Porsche.