Το Ford Mondeo μετράει 4 γενιές (5, αν μετρήσει κανείς το εκτεταμένο facelift της 1ης το 1996) και σχεδόν 30 χρόνια καριέρας. Από το 1992 αποτελεί ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα του «Μπλε Οβάλ», αν και τα τελευταία χρόνια η γενικότερη καθίζηση των σεντάν το έχει συμπαρασύρει. Μέσα σε αυτό το κλίμα, κάποιος πουλάει ένα από τα τελευταία Mondeo ΜΚΙ σε κατάσταση καινούργιου.
Δείτε ακόμα: Mercedes 190 E 2.3 με 462 χλμ. σε τιμή… σοκ!
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι του 1996, λίγο πριν αντικατασταθεί από το ανανεωμένο μοντέλο (αυτό με τα χαρακτηριστικά αμυγδαλωτά πίσω φανάρια). Το οδόμετρό του αναγράφει μόλις 662 χιλιόμετρα και υπάρχει πλήρες βιβλίο service για να το υποστηρίξει, αν και η άψογη κατάσταση αμαξώματος – εσωτερικού δεν αφήνει ιδιαίτερα κενά για αμφιβολίες. Κάτω από το καπό συναντάμε τον 2λιτρο Zetec των 132 ίππων και 175 Nm ροπής, ωστόσο αυτό που κάνει το εν λόγω Mondeo να ξεχωρίζει είναι ο τρόπος με τον οποίο η ισχύς φτάνει στον δρόμο.
Η συντριπτική πλειονότητα των Mondeo της εποχής (και γενικότερα) χρησιμοποιούσε τους εμπρός τροχούς για την κίνηση. Πλην μιας έκδοσης. Αυτής που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Ο ιδιοκτήτης αρχικά ήθελε να αγοράσει το 2.5αρι, με τον 24βάλβιδο V6 των 170 ίππων, αλλά εκτός του ότι δεν υπήρχε εργοστασιακή τετρακίνητη έκδοση, δεν μπορούσε να κάνει την μετατροπή ούτε aftermarket, καθώς δεν χωρούσε το σύστημα τετρακίνησης! Οπότε συμβιβάστηκε με τα 132 άλογα.
Διαβάστε επίσης: Aνανεωμένο Ford Mondeo και για πρώτη φορά υβριδικό estate
Σε 23 χρόνια ζωής, τα δρομολόγια του μπορντό Mondeo ήταν «γκαράζ-προγραμματισμένο service-γκαράζ», εξ ου και ο ελάχιστος αριθμός διανυθέντων χιλιομέτρων. Οι σχεδόν 13.000 ευρώ (12.800) που ζητάει ο πωλητής ακούγονται υπερβολικά, ωστόσο μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε κάλλιστα να ανήκει σε προθήκη του μουσείου της Ford.