Το καλοκαίρι του 2021 η Nissan δήλωνε πως δεν υπάρχει περίπτωση να εγκαταλείψει το Skyline. Μόνο που τότε δεν μας έλεγε τι θα πρέπει να γίνει, για να διασωθεί ένα από τα πιο θρυλικά ονόματα της αυτοκίνησης. Αφού η αγορά τιμωρεί σχεδόν οτιδήποτε δεν είναι SUV ή ηλεκτρικό, ο μόνος δρόμος για τη σωτηρία του Skyline είναι η εκ βάθρων αλλαγή.
Σύμφωνα με το Best Car, οι Ιάπωνες σχεδιάζουν να μετατρέψουν τον άλλοτε «Godzilla» (πριν μείνει μόνο του το «GT-R») σε SUV μηδενικών ρύπων, βασιζόμενο στο Ariya! Το ιαπωνικό δημοσίευμα (από όπου το rendering που μας γουρλώνει τα μάτια) κάνει λόγο για βελτιωμένη απόδοση του κορυφαίου δικινητήριου (ένα μοτέρ εμπρός, ένα πίσω) συνόλου e-40rce Performance, με απόδοση 450 ίππων (από 394 του ισχυρότερου Ariya) και τουλάχιστον 600 Nm. Το αναγεννημένο (και μεταλλαγμένο) Skyline θα είναι αρκετά μεγαλύτερο από τα 4.595 χλστ. του Ariya, αλλά και κατά τι βαρύτερο από τους 2,3 τόνους του μικρότερου αδελφού.
Παρόλα αυτά, η σημαντικά μεγαλύτερη ισχύς θα επιφέρει μείωση στο χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα, ο οποίος στο Ariya Performance e-4ORCE τοποθετείται στα 5,1 δλ. Για το Skyline μπορούμε να περιμένουμε κάτω από 5,0 δλ., με την τελική ωστόσο να παραμένει ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 200 χλμ./ώρα. Από πλευράς αυτονομίας τώρα, δεν υπάρχει ενημέρωση. Η μπαταρία των 90 kWh προσφέρει έως 399 χλμ. στο Ariya, οπότε στο ισχυρότερο και βαρύτερο Skyline λογικά θα είναι χαμηλότερα, αν δεν υιοθετηθεί μεγαλύτερη συστοιχία. Από αεροδυναμική δεν θα υστερεί πάντως, καθώς οι σχεδιαστές της Nissan προτίθενται να δώσουν στην επερχόμενη ηλεκτρική τους ναυαρχίδα κουπέ-crossover σχήμα, ως εξέλιξη εκείνου στο Ariya.