Οι αγανακτισμένοι ιδιοκτήτες Tesla δεν είναι κάτι καινούργιο. Η στάση της εταιρίας στο after sales και τα service «αρρωσταίνουν» πολλούς κατόχους Model 3, Model Y, Model S και Model X, μαζί με τα γνωστά προβλήματα ποιότητας και αξιοπιστίας. Μέχρι τώρα πάντως, δεν είχαμε δει κάποιον να φτάνει τόσο στο «αμήν» ώστε να κάνει εκστρατεία υπέρ της βενζίνης!
Ένα Model S του 2015 με 262.000 χλμ. (163.000 μίλια) στο οδόμετρο είναι η πέτρα του σκανδάλου, και κυρίως το γεγονός πως με το που βγήκε από την εγγύηση, χάλασε η μπαταρία. Όπως δηλώνει ο εξαγριωμένος ιδιοκτήτης του, όλα ξεκίνησαν όταν η αυτονομία μειώθηκε κατά σχεδόν 100 χλμ. Από τα 435 χλμ. που έβγαζε μέχρι τον Οκτώβριο, έπεσε στα 346 χλμ. το Νοέμβριο. Πτώση αρκετά απότομη, η οποία δεν έγινε καν σταδιακά. Σύμφωνα με τον κάτοχο του επίμαχου Tesla, η απόδοση της συστοιχίας μειώθηκε ραγδαία πρακτικά μόλις έληξε η εγγύηση. Τέσσερις μήνες, συγκεκριμένα, μετά το πέρας των εργοστασιακών καλύψεων.
H αλλαγή της μπαταρίας είναι μονόδρομος, αλλά ιδιαίτερα δαπανηρός. Μια καινούργια συστοιχία κοστολογείται στις 19.436 δολάρια (17.755 ευρώ), οι οποίες φυσικά θα πρέπει να βγουν από την τσέπη του ιδιοκτήτη, μιας και εγγύηση πλέον δεν υφίσταται. Μια κατάσταση που έφτασε τον άνθρωπο στο σημείο να ανεβάσει ποστάρισμα στο Reddit, λέγοντας: «Κρατήστε αυτά τα λεφτά για βενζίνες και αλλαγές λαδιών καλύτερα». Με αρκετή δόση χιούμορ μάλλον, καθώς παρόλα αυτά δεν άλλαξε το αυτοκίνητο με κάποιο βενζινοκίνητο ή ντίζελ, αλλά προχώρησε στην αντικατάσταση της μπαταρίας – η οποία συνοδεύεται από τη δική της εγγύηση, αυτή τη φορά για 4 χρόνια ή 50.000 μίλια (80.000 χλμ.). Αξίζει να σημειωθεί πάντως, πως ακριβώς λόγω λήξης εγγύησης θα μπορούσε να είχε ακολουθηθεί η λύση μιας refurbished μπαταρίας, από ανεξάρτητο συνεργείο, που θα κόστιζε πολύ λιγότερο.