H Alfa Romeo έχει παρουσιάσει μερικά από τα ομορφότερα αυτοκίνητα στην Ιστορία. Από το 2005 μέχρι το 2010 κατασκεύασε ενδεχομένως το ομορφότερο παραγωγής που είδαμε, από το 2000 κι έπειτα. Η Brera προκάλεσε ομαδικές ονειρώξεις στους alfisti (κι όχι μόνο), με το απίστευτα σμιλεμένο πίσω μέρος και το επιθετικό εμπρός μέρος, που δημιουργούσε ένα σύνολο πιο φαντεζί ακόμα και από πολλά υπεραυτοκίνητα της εποχής.
Oι χαμηλές πωλήσεις και η αλλαγή στην εμπορική προσέγγιση της εταιρίας απέτρεψαν το Μιλάνο από την εξέλιξη διαδόχου, ωστόσο μια μικρή ιταλογαλλική συμμαχία αποφάσισε να το κάνει μόνη της! Ο Quintino Parisini είναι ο ιδιοκτήτης της μοναδικής Brera MK2 στον κόσμο, κατόπιν συνεργασίας με τον Γάλλο καροσερίστα Frenz Chopper, που έχει την εταιρία PariS’5 GaraGe. Ο Parisini ήθελε να δώσει στο αυτοκίνητό του, αύρα από τη σημερινή Giula. Κι όχι όποια κι όποια, αλλά την QV (στις φώτο η Veloce). Το εύκολο κομμάτι ήταν οι ζάντες. Οι χαρακτηριστικές 19άρες πήραν θέση στις τέσσερις γωνίες της Brera, δένοντας υπέροχα με τα γυμνασμένα «καπούλια» και τη χαμηλωμένη ανάρτηση.
Το δεύτερο, και πολύ πιο δύσκολο, σκέλος αφορούσε το αμάξωμα. Το πίσω μέρος «καθάρισε» δίχως πρόβλημα, με την τοποθέτηση διαχύτη στον προφυλακτήρα, spoiler οροφής και νέων σκουρόχρωμων LED φαναριών. Η δουλειά στο εμπρός μέρος, όμως, ήταν «μανίκι». Parisini και Chopper οραματίζονταν το πρόσωπο της Giulia QV σε εκείνο της Brera, όμως είχαν να αντιμετωπίσουν θεμελιώδη ζητήματα. Ο πρόβολος της Brera είναι πολύ μεγαλύτερος από εκείνος της Giulia, ενώ και τα φτερά είναι φαρδύτερα. Προκειμένου να προσαρμοστούν τα φανάρια, η μάσκα και ο προφυλακτήρας της QV, χρειάστηκε η κατασκευή νέων φτερών, η τοποθέτηση αποστατών και η προσθήκη πλαστικού σε πολλά σημεία – κάτι που είναι εμφανές στα φωτιστικά σώματα, τα οποία λόγω του έξτρα υλικού στον προφυλακτήρα εμφανίζονται λεπτότερα σε σχέση με τη Giulia.
Ιδανικά, κάτω από το καπό θα υπήρχε ο 3.2 V6 των 260 ίππων. Ακόμα καλύτερα με τον κομπρέσορα της Autodelta, που τον ανέβαζε στα 348 άλογα. Μέχρι να βρεθεί τροπέτο, ωστόσο, την κίνηση της «νέας» Brera αναλαμβάνει ο ντίζελ 2.4 JTDm των 210 ίππων, προς το παρόν σε εργοστασιακή μορφή. Για το μέλλον πάντως προορίζεται κιτ αναβάθμισης.
Όσοι έχουν Brera και θέλουν να την περάσουν στη δεύτερη γενιά, θα χρειαστεί να εκταμιεύσουν 20.000 ευρώ. Τόσο κοστίζει το πακέτο μετατροπής GT Sud-Est, ενώ για τους πιο απαιτητικούς η PariS’5 GaraGe προσφέρει επιλογές εξωτικών υλικών, όπως kevlar και ανθρακονήματα, εννοείται με μεγαλύτερο κόστος.