Οι προωθητικές ενέργειες που εφαρμόζουν οι εταιρίες, ειδικά στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού, φτάνουν κάποιες φορές στα όρια του παράλογου. Η τελευταία της Volvo έχει όλα τα φόντα να χαρακτηριστεί ως τέτοια, καθώς χαρίζει αυτοκίνητα συνολικής αξίας 2 εκατομμυρίων δολαρίων! Αρκεί να προηγηθεί κάτι…
Όλες οι εταιρίες, κατά τη διάρκεια του Super Bowl βασίζονται στις διαφημίσεις. Είναι χαρακτηριστικό πως ο τηλεοπτικός χρόνος στον τελικό του αμερικανικού football, κοστίζει περισσότερο από κάθε άλλη διοργάνωση στον κόσμο, πλην τελικού Μουντιάλ! Η Volvo αποφάσισε να παρακάμψει αυτή την ατραπό, συνδυάζοντας το Super Bowl με την οδική ασφάλεια. Πέρσι, οι Σουηδοί γιόρτασαν τις περισσότερο από 1 εκατομμύριο ζωές που είχε σώσει η ζώνη ασφαλείας 3 σημείων (πατέντα της Volvo από το 1956) στους δρόμους των Η.Π.Α., χαρίζοντας αυτοκίνητα συνολικής αξίας 1 εκατ. δολαρίων αν γινόταν κάτι στον αγώνα. Ένα «safety». Το safety είναι η απώλεια κατοχής της μπάλας από μια ομάδα, στην τελευταία ζώνη άμυνάς της, που οδηγεί σε γκολ του αντιπάλου. Για να το αντιστοιχήσουμε κάπως με το κανονικό ποδόσφαιρο και να γίνει ευκολότερα αντιληπτό, σκεφτείτε να ποντάρει κάποιος στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ να μπει αυτογκόλ, από τη μικρή περιοχή.
Φέτος το στοίχημα όχι μόνο συνεχίζεται, αλλά η Volvo κάνει «raise»: αυτοκίνητα συνολικής αξίας 2 εκατ. δολαρίων, σε περίπτωση που γίνει safety! Οι ενδιαφερόμενοι μπαίνουν στο site της σουηδικής εταιρίας για τις Η.Π.Α. και διαμορφώνουν όποιο μοντέλο θέλουν, όπως θέλουν. Θέλετε για παράδειγμα ένα XC90 T8 R-Design ή ένα S60 Polestar φορτωμένο με όλα τα εξτρά; Κανένα πρόβλημα! Αρκεί να μπει γκολ με safety και να μην έχουν συμπληρώσει οι συμμετοχές τα 2 εκατ. δολάρια.
Φυσικά, δεν τρελάθηκαν οι Σκανδιναβοί και μοιράζουν εκατομμύρια. Στα 54 χρόνια του Super Bowl, έχουν σημειωθεί μόλις 9 safeties. Το τελευταίο, ήταν στον τελικό του 2013. Γιατί να μην δοκιμάσετε την τύχη σας, όμως; Σημειωτέον: σύμφωνα με τα στοιχεία του National Highway Traffic Safety Administration, μέχρι το 2018 η ζώνη ασφαλείας είχε σώσει πάνω από 3,4 εκατ. ζωές! Βλέπουμε λοιπόν ότι η Volvo ούτε καν πλησιάζει στο να αντιστοιχήσει την καμπάνια με τον πραγματικό αριθμό.