Αναβρασμός επικρατεί στις τάξεις των κορυφαίων εκδόσεων pick ups, εν αναμονή του νέου Ford Ranger Raptor. Ήδη η VW έχει επιβεβαιώσει την εξέλιξη Amarok R, ενόσω περιμένουμε το GR Hilux. Μέχρι τότε, η Toyota «φορτώνει» το GR Sport.
Το πιο ισχυρό και γρήγορο Hilux αποδίδει σήμερα 204 ίππους και 500 Nm, από τον 2.8D-4D. Οι ενισχύσεις, ωστόσο, είναι καθοδόν. Στη Νότιο Αφρική, που είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές pick up παγκοσμίως, το Hilux GR Sport λαμβάνει τονωτική ένεση 17 ίππων και 50 Nm. Σύμφωνα με το Adventure Afrika, που εντόπισε το ανανεωμένο αγροτικό της Toyota σε αντιπροσωπεία, ο τετρακύλινδρος ντίζελ παράγει πλέον 221 ίππους και 550 Nm ροπής. Αριθμοί υψηλότεροι του σημερινού Ranger Raptor, που αποδίδει 213 ίππους και 500 Nm από τον 2.0λτ. EcoBlue. Όπως γνωρίζουμε, βέβαια, το καινούργιο θα έχει τουλάχιστον 300 ίππους. Οπότε το GR Hilux θα κληθεί να καλύψει αρκετά μεγάλη απόσταση.
Παρόλα αυτά, οι Ιάπωνες δείχνουν με το ανανεωμένο GR Sport πως το νερό έχει μπει στο αυλάκι. Εμφανισιακά δεν παρατηρούνται αλλαγές σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο της Νοτίου Αφρικής, με τα αυτοκόλλητα της Gazoo Racing, τα φουσκωμένα φτερά, τους επιθετικούς προφυλακτήρες και τις ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών να δίνουν το στίγμα. Για το ευρωπαϊκό Hilux GR Sport δεν υπάρχει ενημέρωση, σχετικά με το αν η αυξημένη ισχύς θα έρθει προς τα μέρη μας. Αν δεν υπάρχει πρόβλημα με τις εκπομπές ρύπων, δεν τίθεται θέμα πως και το δικό μας θα ξεπεράσει τα 220 άλογα και 500 Nm.