Οι aftersales υπηρεσίες δεν είναι το δυνατό χαρτί της Tesla. Για την ακρίβεια, όπως διαμαρτύρονται εκατοντάδες κάτοχοι Model 3, Model S κλπ σε όλο τον κόσμο, ίσως είναι οι χειρότερες στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η μαρτυρία ενός ακόμα ιδιοκτήτη, που χρεώθηκε σχεδόν 4μιση χιλιάδες ευρώ για 130 χλμ. αυτονομίας, έρχεται να συνεχίσει την παράδοση.
Ο Jason Hughes διατηρεί κατάστημα με ανταλλακτικά Tesla, οπότε γνωρίζει εκ των έσω πώς αντιμετωπίζει η αμερικανική εταιρία τους πελάτες της. Πρόσφατα δημοσίευσε στο Twitter το δράμα ενός κατόχου Model S 60, που αγόρασε το ηλεκτρικό σεντάν τρίτο χέρι. Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο του 2013 και, όπως δηλώνει το όνομα, διαθέτει μπαταρία 60 kWh. Στα χέρια του πρώτου ιδιοκτήτη, η Tesla αντικατέστησε τη συστοιχία με μια 90 kWh, στα πλαίσια εργοστασιακής αναβάθμισης και εντός εγγύησης, κάνοντας παράλληλα όλες τις απαραίτητες αλλαγές στα ηλεκτρονικά συστήματα.
https://twitter.com/wk057/status/1551713024171548672?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1551713024171548672%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.carscoops.com%2F2022%2F07%2Ftesla-remotely-disabled-80-miles-of-range-from-customers-car-demanding-4500-backtracks-when-the-web-finds-out%2F
Τα χρόνια πέρασαν, οι ιδιοκτήτες έγιναν τρεις και ο τελευταίος επισκέφτηκε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για αναβάθμιση λογισμικού. Το μόνο που ήθελε ήταν να έχει καλύτερο WiFi, αλλά τελικά βρέθηκε να χάνει σχεδόν το 1/4 της αυτονομίας του αυτοκινήτου! Οι τεχνικοί της Tesla τον ενημέρωσαν πως βρήκαν και διόρθωσαν εσφαλμένη ρύθμιση στο σύστημα κίνησης. Η «εσφαλμένη ρύθμιση» ήταν 80 μίλια (129 χλμ.) παραπάνω αυτονομίας, στα 206 (331 χλμ.) του Model S 60! Για κάποιο λόγο, ο οποίος δεν διευκρινίζεται, έβγαλαν άκυρη την αναβάθμιση που είχε κάνει η ίδια η Tesla, ζητώντας 4.500 δολάρια (4.400 ευρώ) για να επαναφέρουν τη δυναμικότητα της μπαταρίας στα 286 μίλια (460 χλμ.), που προβλέπονται για το Model S 90D!
Όπως ήταν αναμενόμενο, ο κάτοχος του αυτοκινήτου δεν πίστευε στα αυτιά του και αποφάσισε να δημοσιοποιήσει την περιπέτειά του, μήπως βγάλει άκρη. Αποδείχτηκε πως δεν ήταν ο μόνος, καθώς αμέσως βρέθηκε άλλος ένας ιδιοκτήτης Model S που είδε την αναβάθμισή του να ακυρώνεται. Τελικά, και αφού η εταιρία έγινε για ακόμα μια φορά «βούκινο» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πάρθηκε η απόφαση να επανέλθουν στην αναβαθμισμένη τους μορφή και τα δυο αυτοκίνητα.