Στο άκουσμα και μόνο «M3 E46» έρχονται στο νου εικόνες με άφθονη πλαγιολίσθηση, γκάζι πατημένο στο τέρμα και ουρλιαχτά από τον S54. Συνδυάστε όλα τα παραπάνω με κατακόκκινο χρώμα και έχετε την φλόγα που είναι η σημερινή.
Η Βαυαρή μας έρχεται από το 2004 και μηχανολογικά, αποτελεί το ιδανικό δείγμα E46. Εξοπλισμένη με το 6άρι χειροκίνητο και έχοντας τον εξακύλινδρο εν σειρά των 3.2 λίτρων σε απολύτως εργοστασιακή μορφή, η συγκεκριμένη M3 δεν απέχει ιδιαίτερα από το να χαρακτηριστεί «καινούργια». Τα μόλις 9.900 χλμ. του κοντέρ και η επιμελέστατη συντήρηση, συνηγορούν σε αυτό. Ο πρώτος ιδιοκτήτης έριξε αρκετά χρήματα στα εξτρά, προσθέτοντας στον εξοπλισμό τις 19άρες ζάντες, ηλιοροφή, σύστημα πλοήγησης και ηχοσύστημα Harman/Kardon. Το θεσπέσιο μοτέρ των 3.246 κ.εκ. το άφησε ανέγγιχτο, με την απόδοση να παραμένει στα 343 άλογα στις 7.900 σ.α.λ. και τα 365 Nm στις 4.900 σ.α.λ., με τον κόφτη στις 8.200 και τον απίστευτο ήχο για συνοδεία.
Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,2 δλ. και η τελική ταχύτητα παραμένει ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 250 χλμ./ώρα, καθώς δεν αφαίρεσε ούτε τον κόφτη. Ακόμα και τα ελαστικά είναι πρώτης τοποθέτησης! Αν αναρωτιέστε γιατί τόση εμμονή με την εργοστασιακή κατάσταση, το ύψος του ποσού που απαιτεί για να την αποχωριστεί δίνει την απάντηση. Η φλογερή «Μπέμπα» κοστολογείται στις 79.950 ευρώ, καταδεικνύοντας πως ένα κλασικό αυτοκίνητο σε άριστη φόρμα, πραγματικά συνιστά επένδυση!