Οι αγγελίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, κάποιες φορές δεν μαρτυρούν την αλήθεια για το μοντέλο που πωλείται, προκειμένου ο ιδιοκτήτης του να το… ξεφορτωθεί με το κάθε δυνατό τρόπο.
Δείτε ακόμα: Πόσα μηνιάτικα κόστιζε ένα Lada το 1983;
Ένα καλογυαλισμένο, καθαρό αυτοκίνητο, χωρίς γρατσουνιές και χτυπήματα αποτελεί ένα δείγμα ότι ο κάτοχός του το πρόσεχε και το περιποιόταν γενικότερα. Όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να κρύβει κάποιο μηχανικό πρόβλημα, με μεγάλο κόστος για την επισκευή του. Κάποιοι πάλι για να κρύψουν τα γυρισμένα χιλιόμετρα εξαφανίζουν το book service και κάθε έγγραφο που να τα μαρτυρά, με τη δικαιολογία ότι τα έχασε ή ακόμα και ότι τα έκλεψαν. Πάντα ο αγοραστής ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου πρέπει να κάνει όλους τους απαραίτητους ελέγχους, για να δει κατά πόσο «καθαρό» είναι το αυτοκίνητο.
Δείτε ακόμα: Βρέθηκε ξεχασμένη Alfa Romeo 2000 GTV του 1972
Στην συγκεκριμένη όμως περίπτωση, ο κάτοχος του εικονιζόμενου Chevrolet Cruze 1.6 λτ. είναι τόσο αγανακτισμένος με το αυτοκίνητο, αλλά και ειλικρινής, που αμφιβάλλουμε αν τελικά θα βρει αγοραστή. Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο του 2012, με 265.000 χλμ. και το πουλάει στην τιμή των 4.500 ευρώ.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Chevrolet Cruze 1.6 HB5
Ας δούμε λοιπόν σε μετάφραση τι αναφέρει ο ταλαιπωρημένος κάτοχος του αυτοκινήτου:
«Είμαι ο πρώτος ιδιοκτήτης, έχει τα σωστά χιλιόμετρα, εάν κάποιος ενοχλείται, μπορώ να τα διορθώσω σε μια ώρα. Πουλάω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και δεν μπορεί να μοιάζει καινούργιο μετά από 265.000 χιλιόμετρα, γιατί ξέρω πώς ήταν στον εκθεσιακό χώρο. Το πουλάω επειδή είμαι κουρασμένος, χαλάει τον τελευταίο καιρό και δεν έχω άλλα νεύρα για αυτό. Καλύτερα να το πουλήσω παρά να το κάψω. Με ενοχλεί να αναφέρω όλα όσα άλλαξα σε αυτό και πόσα χρήματα μου κόστισε. Σπάνια υπάρχουν ανταλλακτικά, και ακόμη και όταν τα βρίσκω, κοστίζουν όσο η οδήγηση αεροπλάνου και όχι αυτοκινήτου, καταναλώνει 8 λίτρα εκτός πόλης, καλύτερα να μη γνωρίζετε πόσο κοστίζει στην πόλη. Χρειάζομαι δεξαμενόπλοιο για να το μεταφέρω μαζί μου. Έχει ενσωματωμένο υγραέριο, αλλά δεν μπορώ να οδηγήσω με αέριο επειδή έχω ήδη δουλέψει την κυλινδροκεφαλή για 105.000 χλμ. Δεν μπορώ να το κάνω κάτι πια, δεν έχω άλλα χρήματα ή νεύρα για αυτό, υποθέτω ότι δεν είμαι καταδικασμένος να παλέψω μαζί του στον τάφο. Κανείς δεν θα το κλέψει, ούτε οι κλέφτες. Δεν έχω το θάρρος να το βάψω πια, ούτε σκοπεύω να το πλύνω, είναι έτσι, είμαι κουρασμένος. Καταραμένη η μέρα που το πήρα από την έκθεση, ήταν στις 03.04.2012. Εάν ήταν καλό δεν θα βρισκόταν εδώ.»
Δείτε ακόμα: Γιατί τα ιαπωνικά αυτοκίνητα είναι αξιόπιστα;