Η Skoda διαθέτει τώρα μια μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων, καλύπτοντας άπαντες σε όλες τις κατηγορίες, από τα μικρά έως τα μεγάλα μοντέλα και σε SUV. Στα ανώτερα «κλιμάκια» τοποθετείται το Superb, με το πληθωρικό σε μήκος αμάξωμα των 4.869 χλστ. μήκους και τους τεράστιους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (625 λίτρα). Στη χώρα μας προσφέρεται με τον κινητήρα πετρελαίου 2.0 TDI 150 PS (από 35.400 ευρώ) και το Plug-in Hybrid iV 1.4 TSI 218 PS (από 46.900 ευρώ).
To Superb έκανε την πρώτη εμφάνισή του το 2001, μοιάζοντας πολύ σχεδιαστικά εξωτερικά και στο εσωτερικό, με το VW Passat B5. Το δεύτερης γενιάς Superb (2008-2015) διαφοροποιήθηκε εντελώς, ενώ και πάλι ξεχώριζε για την πληθωρικότητά του (μήκος 4.838 χλστ.). Φυσικά, οι χώροι για τους επιβάτες ήταν πάλι και ήταν τεράστιοι, όπως και το πορτ μπαγκάζ των 625 λίτρων. Σε αυτό και ειδικότερα στην πόρτα του υπήρχε μια μοναδική πατέντα της Skoda, η οποία εφαρμόστηκε για πρώτη και τελευταία φορά.
Πρόκειται για το σύστημα Twindoor, όπου το πίσω καπό άνοιγε είτε όπως σε ένα τριών όγκων σεντάν αυτοκίνητο, είτε σαν ένα 5θυρο λίφτμπακ. Στο κάτω μέρος του πλαισίου της πόρτας ήταν τοποθετημένοι δύο διακόπτες (αντί για ένας στο κέντρο ως συνήθως). Πατώντας τον αριστερό άνοιγε το μικρό καπό, ενώ με το δεξιό σηκώνονταν ολόκληρο μαζί με το παρμπρίζ. Όταν για παράδειγμα ήθελε κανείς να τοποθετήσει ένα μικρό αντικείμενο ή το ταβάνι ήταν χαμηλό, άνοιγε το μικρό καπό. Αν ήθελε να φορτώσει βαλίτσες και ήθελε περισσότερη άπλα, άνοιγε ολόκληρη τη θύρα. Επίσης, το μικρό καπό εξυπηρετούσε στο ενδεχόμενο που έβρεχε ή είχε κρύο, γιατί έτσι δεν ενοχλούνταν οι επιβάτες.
Έκτοτε το πρακτικό αυτό σύστημα Twindoor δεν χρησιμοποιήθηκε ξανά, γιατί προφανώς ανέβαζε το κόστος και την πολυπλοκότητα της κατασκευής. Έτσι στην τρίτης γενιάς Superb, επιλέχθηκε να ανοίγει ολόκληρο το καπό μαζί με το παρμπρίζ.