Το όνομα της Lancia είναι άμεσα συνδεδεμένο με τις παλαιότερες Delta αλλά και με την Ypsilon, τα οποία ήταν τα πιο δημοφιλή της μοντέλα. Ωστόσο, το ένδοξο παρελθόν της το τίμησαν και πολλά ακόμα ιστορικά ονόματα. Σήμερα η μοναδική Lancia που πωλείται είναι η Ypsilon και αυτή μόνο στην Ιταλία, όπου μάλιστα βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων.
Δείτε ακόμη: Αγέραστη Lancia Delta Integrale 2.0 HF Turbo (+video)
Ένα από τα αυτοκίνητα που έκαναν αίσθηση αλλά τελικά δεν μπήκαν στην παραγωγή, ήταν και η εικονιζόμενη πρωτότυπη Lancia Fulvia Coupe που παρουσιάστηκε το 2003. Αναμφίβολα, σε καμία περίπτωση δεν φαίνονται ότι έχουν περάσει από πάνω της 17 ολόκληρα χρόνια. Σήμερα αν παρουσιαζόταν ακριβώς έτσι, θα έδειχνε πάλι σαν καινούργια και θα προκαλούσε εντυπωσιασμό και θαυμασμό.
Δείτε ακόμη: Τερατώδης Lancia Delta Integrale Evo (+video)
Βασισμένη στο δεύτερης γενιάς Fiat Punto, η πρωτότυπη και πανέμορφη αυτή Lancia Fulvia Coupe είχε μήκος 3.925 χλστ., πλάτος 1.665 χλστ. και ύψος 1.334 χλστ. Το καλοσμιλεμένο από άκρη σε άκρη αμάξωμά της ήταν κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ζύγιζε μόλις 990 κιλά. Παρατηρήστε με πόσο απλές γραμμές, με πολλές ευθείες, επίπεδες επιφάνειες και λίγες καμπύλες παραμένει ιδιαίτερα ελκυστική, δίχως περιττούς εντυπωσιασμούς και ακρότητες.
Δείτε ακόμη: Η Lancia Delta Integrale του Σταύρου Νιάρχου!
Το ίδιο ισχύει και για το ρετρό και μινιμάλ εσωτερικό της Fulia Coupe. Ιδανικές αναλογίες με υλικά όπως ξύλο, αλουμίνιο, δέρμα και ύφασμα, «δεμένα» μεταξύ τους με απόλυτη ισορροπία. Ίσως, η οθόνη με το σύστημα πολυμέσων της εποχής δεν ήταν απολύτως ταιριαστό, όμως και σήμερα στη θέση του θα υπήρχε ένα αντίστοιχο σύγχρονο.
Την κίνηση των εμπρός τροχών της πρωτότυπης Fulvia Coupe αναλάμβανε ο γνωστός 1.800άρης κινητήρας βενζίνης των 140 ίππων. Το μηχανικό αυτό σύνολο εξασφάλιζε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ. και τελική ταχύτητα 212 χλμ./ώρα. Τώρα στη θέση του θα υπήρχε ένα downzided μηχανικό σύνολο, όπως για παράδειγμα ο 1.3 λτ. FireFly.
Δείτε ακόμη: Εσείς γνωρίζετε την Lancia Hyena;
Φανταστείτε αυτό ακριβώς το αυτοκίνητο με κάποιες σύγχρονες προσθήκες. Σίγουρα θα είχε πολύ ενδιαφέρον, αλλά δυστυχώς θα μείνει για πάντα ένα αυτοκίνητο που είδαμε αλλά δεν αγγίξαμε…