Η Lamborghini διάγει την πιο επιτυχημένη περίοδο της ιστορίας της και ετοιμάζεται για το πέρασμα στον εξηλεκτρισμό. Πριν από αυτό, όμως, θα φροντίσει να αποχαιρετήσει τα αμιγώς ατμοσφαιρικά κινητήρια σύνολα, με μια από τις πιο ιδιαίτερες δημιουργίες στα 59 χρόνια πορείας της.
Η Sterrato αποτελεί την off road εκδοχή της Huracan και ένα από τα απειροελάχιστα supercars -ίσως το μοναδικό από το εργοστάσιο- με δυνατότητα κίνησης πέρα από την άσφαλτο. H φίρμα από τη Sant’Agata επιβεβαίωσε πως το ντεμπούτο της crossover Huracan θα πραγματοποιηθεί την 1η Δεκέμβρη, στο Μαϊάμι, και πιστοποίησε πως αυτή θα είναι η τελευταία Lambo χωρίς υβριδική υποβοηθήση. Ο 5.2 V10 παραμένει στα 640 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. και τα 565 Nm στις 6.500 σ.α.λ., κλείνοντας ένα σχεδόν 60ετές κεφάλαιο στα βιβλία της ίδιας της αυτοκίνησης, όχι μόνο της Lamborghini.
Από τεχνικής σκοπιάς, η Huracan Sterrato φέρεται να έχει φαρδύτερα μετατρόχια κατά 40 χλστ. και μεγαλύτερη διαδρομή στην ανάρτηση κατά 47 χλστ., ανεβάζοντας το κενό από το έδαφος στα 174 χλστ. Επίσης θα πρέπει να περιμένουμε ενισχυμένα διαφορικά και διαφορετικό λογισμικό στο 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη, προκειμένου να ταιριάζουν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας με τις απαιτήσεις της εκτός δρόμου οδήγησης. Η εμφάνιση διατηρεί πλείστα όσα στοιχεία της προ διετίας πρωτότυπης Sterrato, με τις προστατευτικές ποδιές, τους α λα WRC πρόσθετους προβολείς μπροστά, τα μικτά ελαστικά, τις προσθήκες στα φτερά και, φυσικά, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος κεντρίζουν πάσα βλέμμα.