Pick up BMW δεν έχουμε δει επίσημα, όμως αρκετές φορές έχουν «σκάσει» κατασκευές τόσο από ανεξάρτητους βελτιωτές, όσο και τους ίδιους τους Βαυαρούς. Η M4 Maloo ανήκει στην πρώτη κατηγορία, αλλά άνετα πιστεύεις ότι έχει βγει από το εργοστάσιο.
Η STEK Automotive ετοίμασε μια αγροτική M4 Competition για την έκθεση SEMA, βασιζόμενη στην κουπέ εκδοχή του sportscar από το Μόναχο. Η μετατροπή ολοκληρώθηκε σε συνεργασία με τον DinMann, που ειδικεύεται στη διαφοροποίηση αμαξωμάτων σε άλλες μορφές από την εργοστασιακή. Ο Γερμανός ανέλαβε να δώσει pick up προσέγγιση στη δεύτερη τη τάξει M4 (γιατί πλέον υπάρχει η CSL στην κορυφή της γκάμας), αφαιρώντας το πάνω μέρος του αυτοκινήτου από τη μεσαία κολώνα και πίσω, με την ταυτόχρονη αφαίρεση των πίσω καθισμάτων στο εσωτερικό.
Η δουλειά που έχει γίνει είναι πειστική, καθώς πορτμπαγκάζ και πίσω κάθισμα έχουν ενωθεί σε μια ωραιότατη καρότσα, η οποία διαθέτει και την απαραίτητη πόρτα. Οι Γερμανοί έχουν βάλει αρκετές πινελιές ανθρακονημάτων στο αμάξωμα, περιλαμβανομένων των πλαϊνών ποδιών και της οροφής. Στα μηχανικά μέρη αλλαγές δεν υπάρχουν, με τον 3.0λιτρο εν σειρά εξακύλινδρο twinturbo να παράγει 510 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 650 Nm στις 2.750-5.500 σ.α.λ., έχοντας το 8άρι αυτόματο Steptronic να δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά η pick up M4 δεν θα απέχει από τα 3,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα της κανονικής, ούτε θα δυσκολεύεται να φτάσει στα 250 χλμ./ώρα της ηλεκτρονικά περιοριζόμενης τελικής.