Δεν είναι μυστικό πως το χειροκίνητο κιβώτιο τείνει να εξελιχθεί σε ένα είδος τεχνικού σουβενίρ. Όλο και περισσότερα νέα μοντέλα είναι διαθέσιμα μόνο με αυτόματα κιβώτια, τάση από την οποία δεν φαίνεται να γλιτώνουν ούτε τα hot hatches. Τα νέα VW Golf GTD και GTE για παράδειγμα, διατίθενται αποκλειστικά με DSG. Ευτυχώς το GTI έχει ακόμα το 6άρι χειροκίνητο στις επιλογές. Μια επιλογή που η Hyundai δεσμεύεται να διατηρήσει στα μοντέλα N.
Δείτε ακόμα: Έτσι θα είναι το Hyundai i20 N των 200 ίππων
Πρόσφατα, οι Κορεάτες παρουσίασαν ένα ολοκαίνουργιο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για το Veloster N. Ένα κιβώτιο που θα περάσει τον Ατλαντικό για το νέο i30 N, που αναμένεται να παρουσιαστεί εντός των προσεχών μηνών. Μια κίνηση που κρίθηκε επιτακτική, καθώς όλοι οι ανταγωνιστές (Ford Focus ST, Renault Megane RS, VW Golf GTI κλπ) προσφέρονται τόσο με χειροκίνητα, όσο και αυτόματα κιβώτια. Ωστόσο, ο επικεφαλής του προϊοντικού σχεδιασμού της Hyundai, Howard Lam, ανέφερε σε πρόσφατη συνέντευξή του ότι η κορεατική φίρμα θα συνεχίσει να προσφέρει χειροκίνητο κιβώτιο στα μοντέλα N, όσο της το επιτρέψουν οι συνθήκες:
Διαβάστε επίσης: Πως πάει το Hyundai i30 N στα 272 χλμ./ώρα; (+video)
«Όπου είναι δυνατόν, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους αγοραστές την επιλογή ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων, μαζί με το 8άρι DCT, για τα μοντέλα N. Προς το παρόν, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πώς θα εξελιχθεί η αγορά, ωστόσο τα πράγματα φαίνονται δύσκολα για το μηχανικό σασμάν. Προσωπική μου εκτίμηση είναι πως ο περισσότερος κόσμος, θα προτιμήσει το 8τάχυτο αυτόματο. Όμως δεν γίνεται να αποκλείσουμε το παραδοσιακό 6άρι».
Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα βγάζει το Hyundai i30 N στο δυναμόμετρο;