Η Hyundai εξελίσσει κεντρομήχανο sportscar

  • midship hyundai
  • hyundai rm20e 4
  • hyundai rm20e 2
  • hyundai rm20e 5
  • Hyundai_RM19-(16)
  • Hyundai_RM19-(15)
  • Hyundai_RM19-(17)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/midship-hyundai.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/09/hyundai-rm20e-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/09/hyundai-rm20e-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/09/hyundai-rm20e-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2019/11/Hyundai_RM19-16.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2019/11/Hyundai_RM19-15.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2019/11/Hyundai_RM19-17.jpg

Το ακούμε από το 2018, είδαμε και το ανάλογο πρωτότυπο, ωστόσο μέχρι τώρα κεντρομήχανο Hyundai δεν έχουμε απολαύσει στους δρόμους, καθώς η προοπτική κόπηκε το 2022 για λόγους κόστους. Κάτι που φαίνεται ότι θα αλλάξει, σύμφωνα με τα όσα δηλώνει μηχανικός της κορεατικής εταιρίας.

Ο Daehee Kim, μηχανικός εξέλιξης κινητήρων στη Hyundai, μίλησε στο κανάλι της φίρμας στο YouTube, και αποκάλυψε ότι το project κεντρομήχανου sportscar όχι μόνο δεν έχει εγκαταλειφθεί, αλλά συνεχίζεται κανονικά με ορίζοντα παρουσίασης: «Αυτή τη στιγμή δουλεύουμε πάνω στην εξέλιξη ενός κινητήρα, που θα μπορεί να τοποθετηθεί στον κεντρικό άξονα του αυτοκινήτου. Το κάνουμε εδώ και χρόνια, για την ακρίβεια. Δεν είναι εύκολη υπόθεση, αλλά σταδιακά φτάνουμε στο τελικό στάδιο. Και μιλάμε για έναν κινητήρα υψηλής απόδοσης». Ο Kim μάλιστα διευκρίνισε πως πρόκειται για διάταξη MR, ήτοι midship-rear-wheel drive. Κοντολογίς, κεντρομήχανο και πισωκίνητο.

Το RM19 Racing Midship Sports Car Prototypeόπως είναι η πλήρης ονομασία του προ εξαετίας παρουσιασθέντος πρωτοτύπου, είχε τον 2.0λιτρο T-GDI του αγωνιστικού i30 TCR στο κέντρο, αποδίδοντας 390 άλογα και κοντά στα 500 Nm ροπής. Οι επιδόσεις που ανακοίνωναν οι Κορεάτες ήθελαν τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε λιγότερο από 4,0 δλ. και την τελική να ξεπερνά κατά πολύ τα 270 χλμ./ώρα! Για την έκδοση παραγωγής, με βάση τα τότε λεγόμενα της Hyundai, το εν λόγω σύνολο μπορούσε να τροποποιηθεί ώστε να φιλοξενήσει ηλεκτρική συνδρομή. Κοινώς, δύναται να μετατραπεί σε υβριδικό σύνολο (τόσο mild, όσο και plug-in). Κατά πόσο συνεχίστηκε στην ίδια ρότα η εξέλιξη από το 2019, μόνο οι ίδιοι οι μηχανικοί γνωρίζουν. Όπως και το πότε θα παρουσιαστεί το αυτοκίνητο παραγωγής.

Get it on Google Play Download on the App Store