Το απόλυτο και άκρως απαραίτητο αξεσουάρ της εποχής μας, δεν είναι άλλο από τη μάσκα. Υποχρεωτική σε όλους τους εξωτερικούς χώρους σχεδόν καθολικά στον πλανήτη, έχει γίνει συνώνυμη της καθημερινότητας. Η Honda γίνεται η πρώτη, που την μεταφέρει στα αυτοκίνητα.
Διαβάστε επίσης: Κάνει να κρεμάμε τη μάσκα στον καθρέπτη;
Όχι κυριολεκτικά, αλλά μέσω του «Kurumaku». Ενός ειδικού προστατευτικού φίλτρου, που τοποθετείται πάνω από αυτό της καμπίνας και αναλαμβάνει την εξουδετέρωση των βλαβερών ιικών σωματιδίων. Το Kurumaku κατασκευάζεται με βάση τον φωσφορικό ψευδάργυρο και εν αντιθέσει με παρόμοια προϊόντα -όπως το φίλτρο της Geely, που μπλοκάρει σωματίδια μεγαλύτερα των 0,3 micron- δεν εμποδίζει απλά την είσοδο του ιού, αλλά τον εξουδετερώνει. Η Honda υποστηρίζει πως η πατέντα της μπορεί να καταστρέψει το 99,8 % των ιικών σωματιδίων που αιωρούνται στην καμπίνα μέσα σε 15 λεπτά, ενώ αυτά που έχουν προσκολληθεί σε επιφάνειες χρειάζονται 24 ώρες για να εξουδετερωθούν, από την ώρα που θα ανοίξει η ανακύκλωση του αέρα.
Δείτε ακόμα: Πόσα Honda S2000 πωλήθηκαν στην Ελλάδα;
Σύμφωνα με το πλάνο συντήρησης της ιαπωνικής εταιρίας, το Kurumaku θα πρέπει να αντικαθίσταται μια φορά τον χρόνο ή κάθε 15.000 χλμ. (όποιο έρθει πρώτο). Το κόστος του στην εγχώρια αγορά ανέρχεται στις 6.400 γεν (περίπου 50 ευρώ) προ φόρων και θα κάνει πρεμιέρα στο kei car N-Box, που μαζί με το όμορο N-One είναι από τα πιο καλοπουλημένα αυτοκίνητα στην Ιαπωνία. Σταδιακά, θα γίνει διαθέσιμο σε παγκόσμια κλίμακα.
Διαβάστε επίσης: Ξέμεινε από ανταλλακτικά η Honda για το Type R!