Η Ford δεν έχει κρύψει την πρόθεση να στραφεί στο ένδοξο παρελθόν της για νέα μοντέλα, δίνοντας έναν ρετρό τόνο στην γκάμα μέσω της ονοματοδοσίας. Η τελευταία κίνηση του «Μπλε Οβάλ» επαναφέρει στο παιχνίδι και το Escort!
To όνομα που συνόδευε την πρόταση της εταιρίας στα μικρομεσαία για 31 χρόνια (1967-1998), αποσύρθηκε από την Ευρώπη και άλλες μεγάλες αγορές για χάρη του Focus. Τώρα, 23 χρόνια μετά την τελευταία του εμφάνιση επί Γηραιάς Ηπείρου (στην Κίνα κυκλοφορεί κανονικά, από το 2014), το Escort ετοιμάζεται για comeback! Σε αυτό το συμπέρασμα οδηγούμαστε τουλάχιστον, έπειτα από τη γνωστοποίηση της κατοχύρωσης του εν λόγω ονόματος στο Ευρωπαϊκό Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Πνευματικών Δικαιωμάτων. Επίσημη ανακοίνωση δεν υπάρχει προς το παρόν, όμως νωρίτερα στη χρονιά η Ford είχε κατοχυρώσει εκ νέου το όνομα «Thunderbird» στις Η.Π.Α. Οπότε είναι εμφανές τι θέλει να κάνει.
Κάτι απολύτως λογικό, κρίνοντας από την τεράστια επιτυχία των Puma, Bronco, Mustang Mach-E και F-150 Lightning. Όλα με κάποιου είδους αναγεννησιακή «βάφτιση» (πλήρες όνομα τα δυο πρώτα, εκδόσεις τα δυο ηλεκτρικά), που χτύπησαν «νεύρο» στην απήχηση του αγοραστικού κοινού και δεν προλαβαίνουν να πουλάνε. Με άλλα λόγια ό,τι κάνει η Ford με αναβίωση μοντέλου, της βγαίνει. Άρα δεν προκαλεί εντύπωση το ότι θέλει να επαναφέρει ένα από τα ιστορικότερα μοντέλα της.
Το ίδιο φαίνεται να ισχύει και για άλλα ονόματα, όπως τα Capri, Cortina, Granada και Orion. Αγορές υπάρχουν για να κατανεμηθούν, αγοραστές επίσης. Μένει μόνο να δούμε πώς θα προχωρήσει η Ford, ιδίως με τη μεγάλη αλλαγή που έρχεται στη μορφή του επόμενου Mondeo – αν και εφόσον, βέβαια, διατηρήσει αυτή την ονομασία. Γιατί ένα crossover ονόματι «Cortina», ας πούμε, δεν φαντάζει διόλου απίθανο ως αντικαταστάτης.