Πολύ ευχάριστα νέα μας έρχονται από το Μαρανέλο, με τη Ferrari να δηλώνει πίστη στους κινητήρες εσωτερικής καύσης και να δεσμεύεται για επενδύσεις σε αυτούς, ακόμα και πέρα από τον ορίζοντα του 2030.
Σύμφωνα με το οργανόγραμμα του «Cavallino», μέχρι το τέλος της δεκαετίας προγραμματίζεται η ανθρακική ουδετερότητα της φίρμας. Εντούτοις αυτό δεν σημαίνει πως μετά την επίτευξη του στόχου, η Ferrari θα ξεχάσει όσα έχει καταφέρει τα τελευταία 84 χρόνια (91 θα κλείνει το ’30) με τους V8, τους V12 και εσχάτως τους V6. Ο CEO της εταιρίας, Benedetto Vigna, μίλησε στο βρετανικό Autocar για το μέλλον των εμβολοφόρων, που μετά την αλλαγή στάσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης φαντάζει πολύ πιο λαμπερό από όσο πριν μερικούς μήνες. Μια αλλαγή τοπίου που ωθεί και τις ίδιες, τις εταιρίες, στην επένδυση κονδυλίων πάνω τους.
«Οι Μ.Ε.Κ. έχουν πολλά ακόμα να δώσουν. Οι συζητήσεις που έγιναν τις τελευταίες εβδομάδες και οδήγησαν στην υιοθέτηση των e-fuels είναι μια πολύ ευχάριστη εξέλιξη, καθώς σημαίνει πως αφενός μπορείς να διατηρήσεις την παραδοσιακή διάταξη κινητήρα, αφετέρου να τη συνδυάσεις με ουδέτερα καύσιμα. Πιστεύω πως τα δυο τους είναι πέρα για πέρα συμβατά, κάτι που ενισχύει τη στρατηγική μας». Στρατηγική που παραμένει επτασφράγιστο μυστικό, αλλά δεδομένα περιλαμβάνει ένα νέο hypercar και το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο στα χρονικά της Ferrari.
Αμφότερα θα παρουσιαστούν του χρόνου, ενώ ο Vigna αποσαφήνισε πως θα συνεχιστεί η εξέλιξη υβριδικών, EV και θερμικών κινητηρίων συνόλων. Λογικά θα έχουμε περισσότερες Ferrari μελλοντικά σαν τις plug-in hybrid 296 GTB και SF90 Stradale, ενώ θα πυκνώσουν και οι υπερτροφοδοτούμενες, αλλά αφού η καρδιά θα συνεχίσει να χτυπάει στο ρυθμό των πιστονιών, μπορούμε εύκολα να κάνουμε μια παραχώρηση…