To Hummer πραγματοποίησε εκκωφαντικό comeback στα τέλη του 2020, αντιστρόφως ανάλογο του ήχου που παράγει το κινητήριο σύνολό του. Ηλεκτρικό πια, αλλά εξίσου επιβλητικό με τους προγόνους του και τρομακτικά πιο ισχυρό από εκείνους, με 1.014 άλογα και 15.592 Nm (!) ροπής! Ο κόσμος το αγάπησε κατευθείαν, τόσο στην pick up εκδοχή όσο και τη μεταγενέστερη SUV, όμως πολύ δύσκολα θα συμβεί κάτι ανάλογο στην Ευρώπη.
Το Hummer EV ακούγεται έντονα πως θα σημάνει την επιστροφή της General Motors στη Γηραιά Ήπειρο, ακολουθούμενο από την Cadillac. Προς το παρόν δεν έχουμε επίσημες ανακοινώσεις, αλλά το σενάριο είναι πλήρως βάσιμο. Όσοι θέλουν το αμερικανικό «θωρηκτό» πάντως, δεν χρειάζεται να περιμένουν μέχρι -κι αν- να ανοίξουν αντιπροσωπείες της GMC. Οι ανεξάρτητοι εισαγωγείς κάνουν θαύματα, με τον Clive Sutton να δραστηριοποιείται στη διάθεση αμερικανικών μοντέλων επί ευρωπαϊκού εδάφους, εδώ και 35 χρόνια. Ο Βρετανός εισαγωγέας φέρνει στα μέρη μας το νέο Ford Bronco, ενώ άρχισε να δέχεται παραγγελίες πλέον και για το Hummer. Με το τιμολόγιο που συνοδεύει το αυτοκίνητο, όμως, μάλλον στα δάχτυλα των δυο χεριών θα περιοριστούν.
Στην Αμερική, η έκδοση Edition 1 ξεκινά από τις 112.595 δολάρια. Περίπου 115.100 ευρώ, δηλαδή, ή 86.240 λίρες για να το θέσουμε βρετανικά. Η ίδια ακριβώς έκδοση, με τις δυο οθόνες στο εσωτερικό (12,3 ίντσες ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, 13,4 αυτή του infotainment), τα συστήματα Super Cruise (ενεργό cruise control, που μπορεί να οδηγεί μόνο του το αυτοκίνητο) και Crab Mode (διαγώνια κίνηση όλων των τροχών), τη δυνατότητα περάσματος από νερόλακκους βάθους έως 610 χλστ. και την υπερπήδηση εμποδίων ύψους 450 χλστ., αλλά και -φυσικά- τα 1.000+ άλογα και σχεδόν 15.600 Nm από τους 3 ηλεκτροκινητήρες, ξεκινάει στη Μεγάλη Βρετανία από τις 320.000 λίρες! Αλλιώς, σχεδόν τετραπλάσια τιμή σε σχέση με όσες λίρες αντιστοιχούν στην επί Η.Π.Α. κοστολόγηση και κοντά τριπλάσια σε ευρώ/δολάρια (367.320 και 359.260 αντίστοιχα).
Η βρετανική εταιρία ρίχνει τις ευθύνες στους δασμούς λόγω Brexit και στο συνάλλαγμα, όμως «βγάζει μάτι» πως έχει εφαρμοστεί ακραία υπερκοστολόγηση, με πρόσχημα αυτές ακριβώς τις -πράγματι υπάρχουσες- συνθήκες. Ελάχιστη παρηγοριά προσφέρουν τα δυο χρόνια εγγύησης ή 50.000 μίλια (περίπου 80.500 χλμ.), όποιο έρθει πρώτο.