Η απόφαση της VW να δώσει τη Bugatti στη Rimac και να δημιουργηθεί η νεοσύστατη Βugatti – Rimac τον περασμένο Νοέμβριο, εξέπληξε πολλούς, αλλά σίγουρα είναι μια κίνηση στρατηγικής της γερμανικής μάρκας.
Η παραγωγή της Bugatti έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο όντας ουσιαστικά sold out μέχρι το 2025 κι η Rimac «ζεσταίνει» τις μηχανές για να κατασκευάσει το διάδοχο της Chiron. Αν κι όλα μέχρι στιγμής είναι εικασίες, ο ισχυρός άντρας της Rimac, Mate Rimac, υποσχέθηκε πως το μελλοντικό μοντέλο θα διαθέτει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά θα είναι «βαριά» εξηλεκτρισμένο. Η νέα εταιρεία Bugatti Rimac το μερίδιο της οποίας μοιράζεται μεταξύ Rimac (55%) και Porsche (45%), έχει θέσει ως στόχο να συνεχίσει την κληρονομιά της Bugatti, φροντίζοντας να μην την μετατρέψουν σε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα. Για την ώρα τουλάχιστον! Φυσικά, η δημιουργία του διαδόχου της Chiron με βάση τη Rimac Nevera θα ήταν ο ευκολότερος δρόμος για τον Mate Rimac, αλλά υποσχέθηκε ότι το μέλλον της Bugatti δεν είναι συνδεδεμένο με τη Nevera. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία η Rimac σκοπεύει να αναπτύξει έναν εντελώς νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης, που θα αντικαταστήσει τον παλιό κινητήρα με τον κωδικό W16. Αυτός ο κινητήρας ήταν κάτω από το καπό όλων των hypercars της Bugatti, αρχής γενομένης από το ντεμπούτο της Veyron το 2005.
Για να το καταφέρει αυτό, η Rimac θα αξιοποιήσει τη συνεργασία της με την Porsche, αφού η κροατική startup εταιρεία δεν έχει την τεχνογνωσία στην ανάπτυξη κινητήρων εσωτερικής καύσης όπως η Porsche. Επομένως είναι αρκετά πιθανό η νέα Bugatti να διαθέτει μια βελτιωμένη και σίγουρα ισχυρότερη έκδοση του υβριδικού συστήματος της που είχαμε γνωρίσει από τη Porsche 918. Όπως ανέφερε κι ο Mate Rimac, «Το πιο εύκολο για εμάς θα ήταν να πάρουμε τη Nevera και να της προσαρτήσουμε το λογότυπο της Bugatti και να του δώσουμε ένα νέο όνομα! Αλλά ήμουν αντίθετος σε αυτό! Μπορεί να είμαι ένας λάτρης της ηλεκτροκίνησης, αλλά μια Bugatti επιβάλλεται να έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης για κάποιο χρονικό διάστημα τουλάχιστον». Σύμφωνα με τον Rimac η μελλοντική Bugatti θα αναπτυχθεί από την αρχή, όπως είχε συμβεί και με τη Nevera. Ωστόσο, θα γίνει με περιορισμένο προϋπολογισμό, τουλάχιστον σε σύγκριση με το πόσα είχε επενδύσει η Volkswagen στην Chiron.