Η μελέτη και, ενίοτε, αντιγραφή του αντιπάλου είναι κάτι σύνηθες, όχι μόνο στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ειδικά όταν ο άμεσος ανταγωνιστής έχει μακρά εμπειρία σε ένα πεδίο, που εσύ ετοιμάζεσαι να εισέλθεις για πρώτη φορά. Οι πολύστροφοι ατμοσφαιρικοί V8 συνιστούσαν μια τέτοια περίπτωση για τη Chevrolet, η οποία ήθελε να εξελίξει ένα τέτοιο σύνολο για την κορυφαία εκδοχή της Corvette C8. Συνεπώς, οι Αμερικανοί δεν είχαν άλλη λύση από το να κρυφοκοιτάξουν στο «γραπτό» της Ferrari!
H νέα Z06 παράγει 679 ίππους στις 8.400 σ.α.λ. και 623 Nm στις 6.300 σ.α.λ., με τον κόφτη να τοποθετείται στις 8.600 σ.α.λ., από 5.463 ατμοσφαιρικά κυβικά σε διάταξη V8. Ο LT6 είναι ιστορικής σημασίας για την Corvette, καθώς καταρρίπτει τρία ρεκόρ στα 68 χρόνια ιστορίας του μοντέλου! Το πρώτο έχει να κάνει με το ρυθμό περιστροφής, καθώς δεν έχει υπάρξει «Κορβέτα» που να στροφάρει μέχρι τις 8.600 σ.α.λ. Η έτερη ιστορική επίδοση αφορά την ειδική απόδοση. Με 679 άλογα από 5.5 λίτρα, η Z06 μας δίνει 123,45 ίππους ανά λίτρο. Επίδοση που ξεπερνά ακόμα και τις κομπρεσοράτες C6 ZR1 και C7 Z06, των 640 και 650 ίππων από τον 6.2 V8! Κατά συνέπεια, προκύπτει και το πιο πομπώδες ρεκόρ: η νέα Z06 πρόκειται για την ισχυρότερη ‘Vette όλων των εποχών!
Προκειμένου να πετύχουν όλα αυτά τα εντυπωσιακά και βαρυσήμαντα οι μηχανικοί της Chevrolet έπρεπε να πάρουν ιδέες από τους μάστορες του είδους, Ιταλούς. Επειδή, όμως, το Μαρανέλο δεν βγάζει πια ατμοσφαιρικούς V8, έπρεπε κυριολεκτικά να στραφούν στην αγορά των μεταχειρισμένων. Μέσω του eBay έψαχναν για ένα ακέραιο δείγμα F136, προκειμένου να μελετήσουν την ανατομία του και να «ξεσηκώσουν» χαρακτηριστικά. Καθόλου τυχαία επιλογή, καθώς ο 4.5 V8 των 458 Italia και Speciale αποτελεί έναν από τους κινητήρες με τις υψηλότερες ειδικές αποδόσεις στα χρονικά. Στην Italia, φερ’ ειπείν, παράγει 570 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. – ήτοι 126,6 άλογα στο λίτρο. Στην Speciale πάει ακόμα ψηλότερα, με 605 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και αναλογία 134,4 ίππων ανά λίτρο.
Αυτό το μηχανολογικό αριστούργημα λειτούργησε ως οδηγός για τους τεχνίτες της Corvette Z06, φτάνοντας τελικά τη «στρίγγλα» C8 σε πρωτόγνωρα επίπεδα απόδοσης και στροφαρίσματος. Σημειωτέον, 6 χρόνια μετά το τέλος παραγωγής του, το ιταλικό μοτέρ ξεπερνά σε ειδική απόδοση τον -τρόπον τινά- απόγονο εξ Αμερικής.