Οι κάτοχοι Mazda RX-8, BMW Z4 1ης γενιάς και Mitsubishi Lancer Evo είμαστε σίγουροι ότι παρατηρούν με ενδιαφέρον, την επιλογή των σχεδιαστών της νέας Corvette για τη θέση της εμπρός πινακίδας.
Δείτε ακόμα: Γιατί είχε δύο πίσω κεραίες η Mercedes S-Class;
Στα τρία προαναφερθέντα μοντέλα η τοποθέτηση της εμπρός πινακίδας, ήταν μια μικρή περιπέτεια. Από πρακτικής πλευράς, το ευκολότερο έργο είχε η Z4. Οι Γερμανοί είχαν προβλέψει για την ύπαρξη θέσης στον εμπρός προφυλακτήρα, μόνο που αισθητικά ήταν εντελώς παράταιρη με την καμπύλη διαμόρφωση και το εν γένει «μούτρο» του αυτοκινήτου. Σε όλα τα Evo (εκτός του 10) η λύση ήταν διαχρονική, με τη μετακόμιση στο πλάι. Και πάλι το αισθητικό αποτέλεσμα ήταν αμφιβόλου αποτελέσματος, όμως συγκριτικά με αυτό του RX-8 φάνταζε με πατέντα. Η Mazda αποφάσισε να «κοτσάρει» την πινακίδα πάνω στην κεντρική εισαγωγή του προφυλακτήρα, αφενός καταστρέφοντας ένα από τα βασικά σχεδιαστικά στοιχεία, αφετέρου μπλοκάροντας την κύρια δίοδο αέρα στον Renesis. Εξ ου και η επιλογή πολλών κατόχων να την τραβήξουν στο πλάι, ή ακόμα και χαμηλά στον προφυλακτήρα.
Διαβάστε επίσης: Η νέα Corvette είναι φθηνότερη από BMW Z4 2.0 λτ.
Όσοι θέλουν να αγοράσουν την 8η γενιά Corvette, δεν χρειάζεται να ανησυχούν. Οι Αμερικανοί προνόησαν και διαμόρφωσαν ένα χώρο, μεταξύ άνω χείλους και splitter, o οποίος ουδόλως παρενοχλεί αισθητικά το σύνολο. Βέβαια υπήρξε μια δυσκολία στην εξασφάλιση έγκρισης, καθώς η πινακίδα εμφανίζει αρκετή κλίση και η ανάγνωσή της μπορεί να γίνει δύσκολη κατά συνθήκες (εδώ συμπάσχουν οι φίλοι των δυο τροχών, ειδικά της supersport κατηγορίας). Τελικά, οι μικρές νομοθετικές δυσκολίες ξεπεράστηκαν και η πρώτη κεντρομήχανη εκδοχή του αμερικανικού συμβόλου επί τεσσάρων τροχών, φέρει την εμπρός πινακίδα σε ένα ιδιαίτερα πρακτικό σημείο.