Οι ανακλήσεις δεν γνωρίζουν από διακρίσεις. Όλα τα αυτοκίνητα μπορεί να δουν τα ονόματά τους να πρωταγωνιστούν σε πρόγραμμα ανάκλησης, ακόμα και αυτά του απολύτως κορυφαίου επιπέδου. Σαν να λέμε, δηλαδή, hypercars και megacars. Ποιος είναι ο δημοφιλέστερος εκπρόσωπος της κατηγορίας; Η Bugatti Chiron. Και δεν γλίτωσε την επίσκεψη στα συνεργεία, κατόπιν εργοστασιακής εντολής.
Συγκεκριμένα, η πιο σκληροπυρηνική εκδοχή της. Η γαλλογερμανική εταιρία ανακαλεί ολόκληρη την παραγωγή Chiron Pur Sport, υπό το φόβο κλαταρίσματος των πίσω ελαστικών. Η ανακοίνωση της Bugatti κάνει λόγο για εμφάνιση ρωγμών στα πίσω ελαστικά ενός πρωτοτύπου, δίχως να μιλά για αστοχία ή αναποτελεσματικότητα υλικού. Η πρόληψη είναι προτιμότερη της καταστολής, βέβαια, ειδικά όταν μιλάμε για αυτοκίνητο 1.500 ίππων και 1.600 Nm, που μπορεί να κινηθεί στα 400 χλμ./ώρα και να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,3 δλ. Η Pur Sport πατάει σε ειδικά εξελιγμένα Michelin Sport Cup 2R, διάστασης 285/30/20 εμπρός και 355/25/21 πίσω.
Μέχρι τώρα, το πρόγραμμα συντήρησης ανέφερε αντικατάσταση στις 4.000 χιλιόμετρα (εννοείται πάντα αναλόγως χρήσης). Κατόπιν των προαναφερθέντων ρωγμών, όμως, η Michelin συστήνει πια αλλαγή ελαστικών στις 3.000 χλμ. ή μετά από 1,5 χρόνο χρήσης (όποιο έχει έρθει πρώτο). Η πρώτη αλλαγή θα γίνει δωρεάν από τη Bugatti, στο πλαίσιο της ανάκλησης. Από εκεί και έπειτα, η επιβάρυνση αφορά την τσέπη του ιδιοκτήτη και φτάνει τις 45.000 δολάρια το σετ (39.700 ευρώ). Αν κάνουμε τον πολλαπλασιασμό με το 60, που είναι ο αριθμός παραγωγής της Chiron Pur Sport, παίρνουμε 2,7 εκατ. δολάρια (2,38 εκατ. ευρώ) – τόσο θα στοιχίσει η ανάκληση της «πσιταδόρικης» Chiron στη Bugatti.