BMW και MotoGP διατηρούν ισχυρούς δεσμούς, που έχουν σφυρηλατηθεί σε βάθος μεγαλύτερο της 20ετίας. Τα αυτοκίνητα της βαυαρικής εταιρίας πλαισιώνουν την κορυφαία διοργάνωση σε δυο τροχούς, λειτουργώντας ως Safety Cars, ιατρικά και οχήματα υποστήριξης στους αγώνες. Για τη νέα σεζόν, ο ρόλος του «αστυνόμου» ανατίθεται στην XM Red Label.
Η κορυφαία έκδοση του plug-in υβριδικού SUV παίρνει τη θέση της M3 Touring, η οποία είχε φέτος το ρόλο του αλυτάρχη στην ανώτερη διοργάνωση του μοτοσικλετικού motorsport. Όπως περήφανα δηλώνουν οι Βαυαροί, η XM γίνεται το πρώτο αυτοκίνητο με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης που θα ηγείται της κορωνίδας του δίτροχου μηχανοκίνητου αθλητισμού. Για την ακρίβεια, πρόκειται για το πρώτο plug-in υβριδικό Safety Car σε οποιαδήποτε διοργάνωση δύο ή τεσσάρων τροχών, αλλά και το πρώτο SUV. Η Aston Martin DBX707 βρίσκεται μεν από πέρσι στη Formula 1, αλλά ως ιατρικό όχημα.
Κατάλληλα διαμορφωμένη για να ρεγουλάρει το ρυθμό των Moto3, Moto2 και MotoGP, η XM φοράει τα κατάλληλα χρώματα και αποκτά τους απαραίτητους φάρους, τόσο στον εμπρός προφυλακτήρα όσο και την οροφή. Στο εσωτερικό, η BMW μας ενημερώνει πως υπάρχουν δυο μπάκετ της Recaro με ζώνες 4 σημείων, σύστημα πυρόσβεσης, ασύρματος και σύστημα τηλεμετρίας, που παρακολουθεί σε live χρόνο τα δρώμενα της πίστας και τη θέση των αναβατών.
Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις σε σχέση με την κανονική Red Label, συνεπώς ο συνδυασμός του 4.4 V8 twinturbo και του ηλεκτροκινητήρα συνεχίζει να παράγει 750 ίππους, μαζί με 1.000 Nm ροπής. Παρά το βάρος των σχεδόν 2,8 τόνων (2.785 κιλά) η XM Red Label επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 3,7 δλ., ενώ δεν σταματά πριν τα 270 χλμ./ώρα (με το πακέτο M Driver’s Package που φοράει το safety car, στα 250 χλμ./ώρα κανονικά ο κόφτης). Η πρώτη εμφάνιση της XM Red Label Safety Car θα πραγματοποιηθεί με την έναρξη της νέας σεζόν, στο GP του Κατάρ το 2024.