Έχουν περάσει πολλοί χεράδες από το WRC, όμως το στάτους του Colin McRae δεν το ξεπέρασε κανείς. Μπορεί να υπάρχουν οδηγοί με πολλά περισσότερα πρωταθλήματα (7 έχει μόνος του ο Sebastien Loeb), όμως το απίστευτο θέαμα που χάριζε ο αείμνηστος Σκωτσέζος τον έχει τοποθετήσει εσαεί στην κορυφή της καρδιάς μας. Το ίδιο και το Subaru Inpreza που οδηγούσε.
Το Saltire Blue χρώμα και ο συνδυασμός του με τα χρώματα της 555, αλλά και τους χρυσαφί τροχούς, δημιούργησαν ένα από τα μνημειώδη liveries στα χρονικά του motorsport. To Impreza WRX κέρδισε 2 σερί πρωταθλήματα Κατασκευαστών (1995, 1996) και χάρισε στον McRae τον μοναδικό του τίτλο, το 1995. Η κυριαρχία της Subaru συνεχίστηκε και το 1997, με το τρίθυρο, τουμπανιασμένο και σε μπλε ελεκτρίκ πια Impreza WRC. Για να γιορτάσουν το νταμπλ του ’95, οι Ιάπωνες δημιούργησαν το Impreza WRX Type RA STi Version 2 V-Limited.

Πίσω από το όνομα-αμαξοστοιχία κρυβόταν ο 2.0λιτρος τούρμπο boxer EJ20 με απόδοση 275 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 320 Nm στις 4.000 σ.α.λ., κοντύτερο 5άρι κιβώτιο, ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό DCCD (Driver Controlled Center Differential), 0-100 χλμ./ώρα σε 5,3 δλ. και τελική 240 χλμ./ώρα. Εμφανισιακά το βαθύ μπλε και οι χρυσαφί ζάντες δεν θα μπορούσαν να λείπουν, με τα αγωνιστικά χρώματα να διατίθενται προαιρετικά.
Αυτά είναι και τα μόνα που λείπουν από το συγκεκριμένο, καθώς έχει μετατραπεί σε αγωνιστικό. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση, οι 18άρες ζάντες, τα ημισλικ ελαστικά, το rollcage, το σύστημα πυρόσβεσης, τα μπάκετ καθίσματα, όλα προέλευσης Prodrive για χρήση σε ειδικές διαδρομές ή πίστα. Πινακίδες πάντως έχει, οπότε μπορεί να κυκλοφορεί κανονικά και στο δρόμο – άλλο που λογικά θα είναι ταλαιπωρία, λόγω θορύβου και κοπανημάτων. Μικρή επίπτωση έχει αυτή η διάσταση στην τιμή, καθότι μιλάμε για ένα από τα μόλις 555 συλλεκτικά Impreza, το οποίο πωλείται έναντι 60.000 λιρών (68.180 ευρώ).






































