Υπάρχουν πολλές μάντρες που διαθέτουν ακριβά μεταχειρισμένα ή και supercars. Άλλες ειδικεύονται σε συγκεκριμένες «φουρνιές» αυτοκινήτων, όπως ιταλικά ή JDM. Αποθήκες κι αν υπάρχουν με κρυμμένους θησαυρούς. Η συγκεκριμένη, ωστόσο, πολύ εύκολα μπορεί να χαρακτηριστεί ως παράδεισος για τους λάτρεις των Nissan Skyline!
To υπόστεγο όπου φωλιάζει ο «Godzilla» βρίσκεται στην Ιαπωνία, κοντά στα 40 χιλιόμετρα έξω από το Τόκιο, και διαθέτει ούτε λίγο – ούτε πολύ 60 Skyline! Τα περισσότερα μάλιστα είναι GT-R, κατά πλειοψηφία R32, R33 και R34 (ιδίως το τελευταίο), ενώ κατά παραγγελία μπορούν να βρεθούν και παλαιότερα μοντέλα όπως το 2000 GT-X (1977), το 2000 RS-X Turbo (1983) και το R31, από το 1985. Εννοείται ότι πολλά είναι βελτιωμένα -αυτό έλειπε-, ενώ δεν λείπουν και οι εναλλακτικοί τύποι αμαξώματος. Κυρίως η station wagon εκδοχή, με το όνομα Stagea, αλλά υπάρχουν και 1-2 σεντάν (μαζί και ένα Silvia, για την «τσαχπινιά») . Για τους αθεράπευτους φαν του R34 (το τελευταίο Skyline GT-R, καθώς σήμερα έχει μείνει μόνο το GT-R στην ονομασία) έχουμε και άλλες εκδόσεις πλην GT-R, όπως τα πισωκίνητα 25GT-Turbo και 25GT-X Turbo, αλλά και τα τετρακίνητα 25GT FOUR και 25GT-X FOUR.
Η συντριπτική πλειοψηφία, ωστόσο, αφορά το τοτέμ R34 GT-R. Ευτυχώς, όλα τα αυτοκίνητα είναι προς πώληση. Δεν μιλάμε, δηλαδή, για ξεχασμένα αυτοκίνητα που ανακαλύφθηκαν έπειτα από χρόνια απραξίας. Τα Skyline είναι πανέτοιμα για δράση, προοριζόμενα για την αγορά της Αμερικής όπου ο θρυλικός Ιάπωνας θα μπορεί να εισαχθεί νόμιμα, με το που αλλάξει ο χρόνος. Στο τέλος του 2023 συμπληρώνεται η 25ετία από το ντεμπούτο του R34, απελευθερώνοντάς το από τις γραφειοκρατικές νόρμες των τελωνείων στις Η.Π.Α. Κάτι που σημαίνει ότι κάθε μία από τις εικονιζόμενες αμαξάρες, πιθανότατα να φτάσει σε τιμές τουλάχιστον 80.000 δολαρίων (και παραπάνω, αν κρίνουμε από τις προκαταβολές των 20 και 30 χιλιάδων που καταγράφονται).