Η Maserati εδώ και πολύ καιρό βρίσκεται σε φάση αναδιάρθρωσης και αναζήτησης της χαμένης της ταυτότητας. Ghibli, Levante και Quattroporte κάνουν ό,τι μπορούν να κρατήσουν μάχιμη την «Τρίαινα», όμως όλοι ξέρουν πως για να συνέλθει η φίρμα από τη Μόντενα χρειάζεται ένα σοκ. Το οποίο θα προκληθεί από το επερχόμενο, υβριδικό supercar που θα σημαίνει την αναγέννηση της ιστορική φίρμας!
Διαβάστε επίσης: Η Maserati κάνει στροφή στα υβριδικά
Η MC20 αποτελεί το εφαλτήριο των Ιταλών, για μια νέα εποχή. Κεντρομήχανη, πανέμορφη (το rendering του βρετανικού Autocar είναι ενδεικτικό και βασίζεται στα πρωτότυπα δοκιμών), ταχύτατη και πολυτελής. Μια Maserati που ανταποκρίνεται στα στάνταρ που έθεσε ο Alfieri Maserati για τα αυτοκίνητα του πνευματικού του τέκνου, 105 χρόνια πριν. Μιλώντας για Alfieri, οι επιρροές από το συγκλονιστικής καλαισθησίας πρωτότυπο του 2014 θα αποτελέσουν κεντρικό πυλώνα της σχεδίασης για την MC20.
Βέβαια υπάρχουν θεμελιώδεις διαφορές μεταξύ των δυο projects, με την Alfieri να είναι GT 2+2 θέσεων με τον κινητήρα μπροστά. Η MC20, αντίθετα, παραπέμπει περισσότερο στην F8 Tributo από θέμα διάταξης μοτέρ και προδιαγραφών
Αυτό που τονίζουν πηγές από τη Maserati, είναι πως μπορεί η MC20 να είναι supercar όμως η τιμολόγησή της θα είναι χαμηλότερη από τις Ferrari, ακόμα και την πιο προσιτή. Η Portofino είναι ο οικονομικότερος τρόπος να αποκτήσει κανείς ένα καινούργιο «Cavallino Rampante», με τιμή 218.750 δολάρια (200.346 ευρώ) για 600 άλογα και 760 Nm από τον βραβευμένο 3.9 V8 twinturbo. Οι επιδόσεις των 3,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και των 320 χλμ./ώρα τελικής, θα αποτελέσουν το στόχο της κορυφαίας «Τρίαινας».
Δείτε ακόμα: Η αριστουργηματική Citroen-Maserati SM
Για τα μηχανικά μέρη δεν έχει διαρρεύσει κάτι επίσημα, πέρα από το γεγονός πως θα είναι υβριδική. Σύμφωνα με τους Άγγλους, το σασί θα είναι ανθρακονημάτινο και κατασκευασμένο από την Dallara, κατά τα πρότυπα της Alfa Romeo 4C. Κι αυτή δεν θα είναι η μόνη σχέση MC20-Alfa…
Η μιλανέζικη φίρμα εξέλισσε μια υβριδική μορφή του 2.9 V6 twinturbo των Giulia και Stelvio QV για τις νέες GTV και 8C, πριν αυτές ακυρωθούν. Το υβριδικό σύνολο, ωστόσο, δεν παύτηκε. Και αναμένεται να αποτελέσει την καρδιά της MC20, με απόδοση πάνω από 600 ίππους! Εξάλλου, ακόμα και η ονομασία δεν προέκυψε τυχαία. Το «MC» σημαίνει «Maserati Corse» και αναφέρεται στο αγωνιστικό πρόγραμμα της εταιρίας. Το προηγούμενο μοντέλο που χρησιμοποιούσε τα αρχικά, η MC12, υπήρξε ένα από τα πιο επιτυχημένα αυτοκίνητα στους αγώνες αντοχής. Απέδιδε 630 ίππους από τον 6.0 V12 της Ferrari Enzo, στην οποία και βασιζόταν.
Διαβάστε επίσης: Maserati GranSport ή καινούργιο VW Golf GTI στα ίδια λεφτά;
Εντελώς διαφορετική φιλοσοφία σε σχέση με την MC20, κοινή σημασία: όταν οι καταστάσεις το επιτρέπουν, η Maserati τιμά την ένδοξη ιστορία της και παρουσιάζει αυτοκίνητα που κόβουν την ανάσα!